Passy20 Updates Octavia 3, Eibach Pro ect.

Mooie auto heb ook eerst naar deze kleur gekeken is toch een grijze geworden....

die raamschakelaars met Chrome accenten is dat een beetje makkelijk te verwisselen?

grijs is een tijdloze kleur, altijd goed :)

ja de schakelaars zijn goed te doen, alleen de bestuurderskant is even wat meer werk.
 
Mooie O3 hoor en ook top dat je denkt aan zulke zaken als de motorafdekking en de accu afdekkap :thumbsup:

In plaats van originele VAG velgen zou je ook eens kunnen kijken naar een stel BBS velgen die staan ook altijd top onder een Skoda of ander VAG product

dankje, ja ik houd van zulke details, ook al zie je ze niet dan wanneer je een keer de kap open hebt.

ja er is veel keus, en heb veel soorten bbs begereden en andere dure merken, heb ook nog een set 18 inch BBS super RS liggen, maar wil het dit keer gewoon simpel en basic houden. originele VAG velgen in 18 zijn vaak ook 8j breed wat mijn voorkeur heeft voor onder de octavia.
 

JeSko

Forumguru
Je hebt Eibach pro veren zitten lees ik, is er een verschil met gewone Eibach veren dan? Jouw O3 lijkt lager te liggen dan mijn Superb op Eibach veren, lijkt wel alsof elke auto op verlagingsveren hier lager ligt dan de mijne.
 

hemi24

Forumguru
@JeSko : ik gok dat het hier niet om een setje verlaginsveren gaat maar om een set veren+dempers, wellicht als schroefset...
 
Je hebt Eibach pro veren zitten lees ik, is er een verschil met gewone Eibach veren dan? Jouw O3 lijkt lager te liggen dan mijn Superb op Eibach veren, lijkt wel alsof elke auto op verlagingsveren hier lager ligt dan de mijne.

De Eibach pro veren verlagen 3a4 cm.
Normale eibach veren zijn wellicht vervangingsveren voor de originele veren wat dan geen verlaging resulteert.
 

JeSko

Forumguru
Ahzo toch enkel veren, net als bij mijne 3 cm, normale Eibach veren bestaan namelijk niet bij mijn weten, met Eibach verlaag je altijd. Wellicht staat een Octavia standaard al wat minder hoog dan een Superb zoals mijne.
 
Bovenaan Onderaan