Parkeerschade - repareren of niet?

s-line

Forumguru
Een hond gaat echt niet helemaal door de lak heen,tot het kale plaat.
Maar is toch niet belangrijk wat het geweest is, de vraag is repareren of niet?
 

Gunner

Forumguru
Tja dat wordt inderdaad spuiten,als het midden op de deur zit kan het prima om alleen de deur te spuiten. Als het meer aan de kant zit zal het aangrenzende deel ook mee gespoten worden ivm kleur verschil. Ik denk dat ze dit het liefst doen ook want raceblue is niet een bepaald lekker dekkend kleurtje dus wordt de te spuiten plek al snel wat groter. Maar prima te doen hoor! (Weet ik uit ervaring);)
Ja dat is precies wat die kerel me vertelde. ze nemen een stukje mee van de andere deur.

Ik moet leren vertrouwen te hebben in mensen die er meer ervaring hebben met dit soort dingen dan ik.

Een hond gaat echt niet helemaal door de lak heen,tot het kale plaat.
Maar is toch niet belangrijk wat het geweest is, de vraag is repareren of niet?
Het is inderdaad niet belangrijk hoe het gekomen is, dat is achteraf geklets. Belangrijker is hoe het netjes opgelost kan worden. ;)
 

Noord26

Forumguru
Ik heb wel eens een vogel zijn spiegelbeeld aan zien vallen in een pas gepoetste auto. Hier moest ik nu weer aan denken toen ik je foto van de schade zag.
 

gerven

Lid
Met mijn 03 (Race Blue) had ik na één maand ook zo"n cadeautje gekregen in de vorm van een flinke kras over het achterportier. Laten herstellen en ik zie er helemaal niets van, hoe goed ik ook kijk. Maar het hangt, denk ik, wel af van de deskundigheid van de schadehersteller?
 

Gunner

Forumguru
Okay. Gistermorgen weggebracht en vanmiddag weer opgehaald.

Resultaat: Prima! :cheers:

Is weer in nieuwstaat teruggebracht. Hoe ze het doen maakt me niet uit maar ze doen het uitstekend.

Nu m'n polis nog aanpassen zodat het me volgende keer (die hopelijk niet komt) geen eigen risico kost. Al doende leert men zogezegd.

Happy! Dus ja, ik heb me te druk gemaakt :tegek:
 

Gunner

Forumguru
Okay bedankt voor de tip. Maar het zal wel goedkomen denk ik.

Ze hebben schriftelijk vier jaar garantie gegeven dus dat geeft vertrouwen in ieder geval.
 

MartijnW

Actief lid
Toch even een foto gemaakt;

schade_O3.jpg

Is dat geen schade veroorzaakt door een zwaan of gans die zijn spiegelbeeld aangevallen heeft in jouw deur.

Recent de onderzijde van de achterklep opnieuw laten spuiten van de inmiddels 11 jaar oude Fabia en totaal geen kleurverschil.
 
Bovenaan Onderaan