Oud logo afstandsbediening verwijderen

nietje72

Forumguru
Ik ben met alle in dit topic genoemde instrumenten aan de gang gegaan maar dat logo op mijn contactsleutel zat vast met super glue :banghead: Nix dus verwarmen met de föhn en loswrikken met een schroevendraaier. Dat werd dus vanavond sleutel in de werkbank en de Dremel erop. Resultaat: zie onder. Hou het dus maar bij 1 exemplaar met nieuw logo en 1 met het originele.

Bijlagen

• contactsleutel_logo_new.jpg
    contactsleutel_logo_new.jpg
    309,1 KB · Weergaven: 36

ertromp

Forumguru
Dat is dus een klusje wat ik even laat voor wat het is :pieker:
Een logo (kapje) van het stuurwiel verwijderen lijkt me makkelijker te gaan :D
Nu alleen het kapje vinden met de juiste chromen strip

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Het logo van mijn sleutel zou ook wel de laatste zijn waar ik me druk om zou maken. Of is dat om de sleutels op tafel te kunnen gooien en mensen laten denken dat je een nieuwere auto rijdt :cool:

nietje72

Forumguru
Heb er geen spijt van maar baalde wel dat-ie oude er zo moeilijk afging. Had die logo's bij superskoda.com als gadget mee besteld bij de rvs beschermplaat voor de achterbumper. FF off topic: Die kan ik trouwens ook aanbevelen als je veel verstouwt in die kofferbak (hond, fietsen, zakken zand @jellemeer79 ;)). O ja, dat plantje is onschuldige bieslook voor hier vragen over komen. :D

beschermplaat_achterbumper.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Mag je dat plantje wel eens wat licht en water geven anders is die volgende week dood......
En bielook bij de sperziebonen is heellllll lekker

nietje72

Forumguru
Licht krijgt-ie zat met die nieuwe LED's achterin! :deuk:
Staat inmiddels met de pootjes in de grond in de tuin, als-ie voldoende gegroeid is ga ik je recept proberen @EdK.

Bovenaan Onderaan