Oud logo afstandsbediening verwijderen

Waalko Kramer

Forumguru
Met dank aan @Waalko Kramer, vandaag dan ook maar m'n logo's vervangen op beide sleutels, even de föhn er op, dan met een kleine scherpe platte schroevendraaier in het midden van het logo een gat prikken / draaien en zodra je er doorheen bent de schroevendraaier er onder zetten en voila het oude logo laat meteen los, weer even warm maken met de föhn en het nieuwe logo hecht er direct lekker op :) hierbij ook een foto van het resultaat. Bekijk bijlage 24521

Het is me gelukt dankzij mijn vrouw!

Wel een rot werkje en overal bloed..

Bijlagen

• 2014-03-16 19.22.32.jpg
    2014-03-16 19.22.32.jpg
    710,2 KB · Weergaven: 43

CDK

Forumguru
vervangen is eigenlijk geen optie ivm de airbag, dus zou het hele stuurwiel vervangen moeten worden, maar misschien dat ik toch nog eerst zo'n sticker ga proberen.....

EdK

Forumguru
@EdK nee de nieuwe airbagmodule past niet in het oude stuur, dus moet ik het complete stuurwiel mét airbagmodule vervangen, maar voor 2015 mag dat vast niet van m'n vrouw, want dit jaar mag zij het volledige resterende budget uitgeven (heb ik te horen gekregen na aanschaf van mijn gouden glimmers) ;):D
Eindelijk bijt ze van der af, wel veel succes in de aankomende moeilijke tijd voor je ......:deuk::deuk:

CDK

Forumguru
alleen jammer dat ik zo'n bruin L&K stuur heb, waar die covers niet voor te koop zijn :banghead:

piair1982

Forumguru
Zonder iets te beschadigen? Das ongeveer onmogelijke. Daar naast is het logo in gesmolten. Dus mission impossible.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
nochtans als je de foto's bekijkt op de link die @piair1982 geeft, zie je toch een ronde vorm in de achterkant zitten. Zou dat bij jouw stuur ook zo zijn Corné?

CDK

Forumguru
dat zou dan inderdaad hetzelfde moeten zijn....., misschien toch eens een poging wagen om het er af te slopen :D

Bovenaan Onderaan