Oud logo afstandsbediening verwijderen

Waalko Kramer

Forumguru
Wie weet hoe je het oude skoda logo van je afstandsbediening kan verwijderen.

Over heen plakken van de nieuwe is geen optie omdat deze kleiner is..

Bijlagen

• 2014-03-16 10.30.31.jpg
    2014-03-16 10.30.31.jpg
    882,6 KB · Weergaven: 31

Michelv.

Forumguru
Het is ff een K-Klus, zit best stevig vastgeplakt, ik heb het met een priem gedaan(denk om de vingers als je uitschiet;)).

Desperado

Forumguru
In een ander topic is daar ook al over gesproken. Beter geen schroevendraaiers e.d gebruiken om beschadiging te voorkomen. Voorzichtig warm fohnen zodat de lijm weer vloeibaar wordt. Een schroefje er indraaien en hem er daarmee aftrekken werkt ook. Wel uitkijken dat je het schroefje niet te ver erin draait. Dat is wat ik zo nog weet.

ertromp

Forumguru
Die tip van de priem zoals @Michelv. aangeeft wordt ook door veel VW bezitters gebruikt. De VW logo's op diverse series sleutels slijten nl. super snel.
Kunst is om de priem er precies in het middel van het logo in te steken en dan rustig de oude er af te wrikken die er nl. opgelijmd zit.

Noord26

Forumguru
Forum hapert helaas weer, vandaar die dubbelpost. Andere sites hebben nergens last van. Zondag = update dag van forum?

CDK

Forumguru
Met dank aan @Waalko Kramer, vandaag dan ook maar m'n logo's vervangen op beide sleutels, even de föhn er op, dan met een kleine scherpe platte schroevendraaier in het midden van het logo een gat prikken / draaien en zodra je er doorheen bent de schroevendraaier er onder zetten en voila het oude logo laat meteen los, weer even warm maken met de föhn en het nieuwe logo hecht er direct lekker op :) hierbij ook een foto van het resultaat. ImageUploadedByTapatalk1394988560.875353.jpg

EdK

Forumguru
Super weer zo'n detail @Corné de Kluijver ! Blijft over:.............................................................................................................................................................................................. Dat verrekte stuur met het oude logo :D

mmmmm, nu ook al stuur ? dacht dat t laatst nog de airbag alleen was ....

of zit die antera nu ook in de sturen ??

CDK

Forumguru
@EdK nee de nieuwe airbagmodule past niet in het oude stuur, dus moet ik het complete stuurwiel mét airbagmodule vervangen, maar voor 2015 mag dat vast niet van m'n vrouw, want dit jaar mag zij het volledige resterende budget uitgeven (heb ik te horen gekregen na aanschaf van mijn gouden glimmers) ;):D

Bovenaan Onderaan