Origineel bagagerek/hondenrek in de Kodiaq

Topic in 'Kodiaq' gestart door maik1, 13-02-2019.

1. maik1

maik1 Forumguru

Hoi @Bas Kruip , als het goed is heb ik die nog ja, zal ze eens opsnorren in de garage en zal er een pdf van maken met een checkmaatje erbij voor de schaal (mocht daar iets mee gebeuren tijdens het scannen.
    Let dus wel op met die mallen voor de bovenste montagepunten, die kwamen niet heel zuiver uit bij mij, eerst kleine gaatjes maken in het hemeltje dus en dan rustig groter maken in de richting waar het gat echt zit!

2. Bas Kruip

Bas Kruip Nieuw lid

Hoi Maik1,

bedankt alvast voor de moeite en de tips. Je mag het wel mailen naar E mail adres verwijderd ivm privacy
    Fijne avond nog!

Gr Bas

Last edited by a moderator: 30-01-2020
  3. Tinus78

Tinus78 Forumguru

Wellicht kan je iemand beter een persoonlijk bericht sturen om email adres te delen?

4. Graag vul ik dit topic aan met het hondenrek, welke ik in mijn Kodiaq na lang zoeken heb gemonteerd.
    Wellicht een tip voor anderen die liever niet zelf willen sleutelen aan de dakhemel.

Ik heb bij de volgende website https://www.kleinmetall.de het MASTERLINE LUXURY PACKAGE SEPARATING GRID + DIVIDER FOR SKODA KODIAQ BUILT 2017 gekocht.
    Dit is eenvoudig te monteren.

Dit is de handleiding voor het rek boven de achterbank:
    SKODA_20300099.pdf

Dit is de handleiding voor het scheidingsrek:
    SKODA_20300118.pdf

Montage was super simpel.
    hondenrek01.JPEG hondenrek02.JPEG hondenrek03.JPEG hondenrek04.JPEG hondenrek05.JPEG hondenrek06.JPEG

Bijgevoegde bestanden:

C00per vindt dit leuk.
  5. hendrik38

hendrik38 Forumguru

Dat ziet er erg netjes uit zeg. Mooie prijs ook.

Deel deze pagina