Opvolger op de oprit: Octavia III FL 1.0 TSI

kwillems

Donateur
Niet alleen de bumper, maar ook een stukje van het zijpaneel.
Zit te denken of ik het kan maskeren met van die 'wielkastverbreders'/fender flares.
 
Laatst bewerkt:

kwillems

Donateur
Muur verplaatsen is geen optie. Het betreft namelijk de buitenmuur van het huis van de buren. Een andere buurman heeft inderdaad geprobeerd een voorziening te treffen met behulp van een stuk tuinslang dat hij aan 'zijn' muur heeft bevestigd. Helaas.
Het heeft te maken met een krappe draai op een smalle oprit.

Inmiddels heb ik een eerste prijsopgave: € 650 ex BTW. Nogal aan de hoge kant vind ik.

Ik zit nu in deze sfeer te zoeken https://nl.aliexpress.com/item/1005001355809885.html
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Is achterwaarts indraaien geen optie?
Vaak heb je dan - zoals bv. ook bij haakse parkeervakken - met de voorkant veel meer manoevreerruimte, zowel bij inparkeren als bij wegrijden.
 
Dat gaat er toch nie uit zien man… ja 650 ex de btw is een hoop geld en zou nog even elders informeren maar zo is toch de hele auto vertieft met van die lapmiddeltjes..? Gewoon fatsoenlijk herstellen.. hoop niet dat je ook op dezelfde manier bezuinigd op je onderhoud.. :rolleyes:
 

kwillems

Donateur
Ja, da's ook mijn twijfel wel ... of het er een beetje uit gaat zien.
Maandag maar eens bij de eigen garage langs; die hebben een schade-afdeling.
 

Tees

Donateur
Ik vind €650 aan de dure kant, maar niet extreem. Vorige keer dat ik schade had die gespoten moest worden (jaar of 4 geleden) was t iets van €650 incl btw bij een grote schadeherstelketen (verzekeringswerk, dus heb niet uitgebreid geshopt). Zal allicht nu duurder zijn, en het kan vast goedkoper dan waar ik was.

Wel enorm balen zo'n schade!
 

Kanerr

Forumguru
Ik denk dat je veel er met poetsen wel uitkrijgt. Dan doet het al wat minder pijn aan de ogen. Geen fenderflares, die zullen sowieso niet de schade dekken helaas (of juist gelukkig ;) )

Ik denk dat een bedrag rond de 400 euro schappelijk is
 
Bovenaan Onderaan