Opvolger O3RS, vakantie/boodschappenkar

leon-cupra

Forumguru
Nu bestellen is ten vroegste binnen een jaar rijden … zullen ze wel het meeste opgelost hebben … dus morgen naar de dealer ;):D
 

Fmoon

Forumguru
In Nederland verkopen ze hem niet . Dus moet een import worden, maar dat ga ik niet bestellen met een jaar wachttijd. Moet dan maar kijken wat er te krijgen is; dat zal wel genoeg zijn.
 

sitechris

Donateur
@sitechris

ze hebben beide de letter A?

Een collega heeft 2 rav4 auto’s gekocht voor haarzelf en man en is uitermate tevreden over. We hebben in de werkvloer inmiddels ook de Kia zitten en het ziet er best goed uit. Dat gezegd hebbende zou ik lekker de RS blijven rijden :-)

Lijkt me nog steeds een gekke reden om een auto op een shortlist te zetten. Een collega van mij is dolblij met haar 75 pk Twingo, maar das voor mij geen reden om die op mijn shortlist te zetten.

Mijn advies: zet voor jezelf eens op een rij wat je belangrijk vindt bij een nieuwe auto. Denk aan comfort, verbruik, prestaties, wegligging, opties, uiterlijk, imago, veiligheid, ruimte etc etc etc. En ga dan eens een shortlist maken ahv je eisen. Dat werkt uiteindelijk beter.
 

Fmoon

Forumguru
Proceed is toch te klein, de RAV4 is nog niks voor mijn leeftijd. Voelde me er echt oud in . Toch even wachten tot de kinderziektes uit de O4RS zijn.
 
Bovenaan Onderaan