Opleuken...

EdK

Forumguru
Tsja @Canon-Eye ik ga toch nog ff niet naar jouw ervaring bestellen ( met aller respect ) want dan zit ik ook zo nog met een TT aan de linker A stijl.
Maw we wachten geduldig af tot fabje er is.....:pardon:
 
Ik plaats ook maar gelijk wat foto's van de de kleine cosmetische en in mijn ogen zinvolle toevoegingen van de rubber voermatten, de dorpelbeschermers, stootstrip achterbumper en niet te vergeten de dubbele bodem met rubber vloermat in de laadruimte.

 

Joske

Forumguru
Hoi @Méhariste , wat een mooie F3 combi heb je daar! Proficiat met de aanwinst, zelf ben ik ook in de running voor een nieuwe Faab en vroeg me nog wel wat dingen af misschien kan jij me wel helpen? :)

1. of ik moet er over gelezen hebben.. maar is dit een Style? aan je interieur te zien volgens mij wel. Welk interieur heb je juist? Black of Satin Black? Of met een welbepaalde inleg? (silver of basket?)

2. zijn dat de 16inch Antia velgen? Deze staan bij mij ook op de shortlist, maar in combinatie met een race blue

3. welke opties heb je extra gekozen en vind je een must have?

alvast bedankt voor je antwoorden en moest je zin hebben om het dashboard eens vanop de achterbank te fotograferen en vanop de bestuurdersstoel zou je mij een groot plezier doen :bloos:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Hoi @Méhariste , wat een mooie F3 combi heb je daar! Proficiat met de aanwinst, zelf ben ik ook in de running voor een nieuwe Faab en vroeg me nog wel wat dingen af misschien kan jij me wel helpen? :)

1. of ik moet er over gelezen hebben.. maar is dit een Style? aan je interieur te zien volgens mij wel. Welk interieur heb je juist? Black of Satin Black? Of met een welbepaalde inleg? (silver of basket?)

2. zijn dat de 16inch Antia velgen? Deze staan bij mij ook op de shortlist, maar in combinatie met een race blue

3. welke opties heb je extra gekozen en vind je een must have?

alvast bedankt voor je antwoorden en moest je zin hebben om het dashboard eens vanop de achterbank te fotograferen en vanop de bestuurdersstoel zou je mij een groot plezier doen :bloos:

Allereerst mijn waardeloze excuses, want deze post met vragen heb ik stomweg gemist. Ondanks de "mosterd na de maaltijd", zal ik ze toch proberen te beantwoorden voor je.

1. De F3C betreft inderdaad een Style. Volgens mij betreft het een standaard interieur voor dit model, maar ik vind hem echt mooi zo.

2. Het betreft inderdaad de 16" Antia velgen in de Monte Carlo black uitvoering

3. Ik heb mijn F3C 2e hands bij een dealer gekocht (1 jaar oud) en heb verder geen opties gekozen.
 
Bovenaan Onderaan