Opleuken...

Inmiddels heb ik mezelf een beetje ingelezen in dit forum. Met name uiteraard de posts mbt de F3C. Veel handige zaken gevonden, zodat ik het wiel niet opnieuw ga uitvinden.

Mede dankzij de positieve reacties hier vandaag al wat officiële Skoda onderdelen besteld bij superskoda.com om de F3 wat op te leuken. Het oog wil immers ook wat. Ik ben niet van de "spiegeltjes en kraaltjes", dus het zijn wel functionele artikelen geworden, zoals rubber matten etc. Overigens verbaas ik mij nog het meest over de prijsverschillen tussen de Tsjechen en de website van Pon/Skoda in NL. Aangezien we Hollanders zijn toch maar even gekeken wat er na het maken van een boodschappenlijstje onderaan de streep stond en mede daarom viel de keuze op SuperSkoda.

Verder ook vandaag een volwaardig reservewiel etc. besteld, want ik wil niet afhankelijk zijn van een reparatiesetje.

Nu had ik in mijn vorige auto standaard autozonwering van Sonniboy. Kwalitatief en uiterlijk was ik hier erg tevreden over. Heeft iemand dit toevallig in zijn F3C zitten? Zo ja, ben je tevreden over de kwaliteit, het uiterlijk en de wijze van bevestiging? Foto's zijn een +
 
Inmiddels vandaag met enige vertraging de "shades" van Sonniboy binnen gekregen en aangebracht en ik moet zeggen dat het er netjes uitziet. Van buiten naar binnen kijken wordt beperkt en andersom is er nog voldoende zicht. Nu moet alleen de zon weer gaan schijnen.:maakmegek:

Verder via Superskoda de rubber vloermatten en een rubber mat voor de laadruimte verrassend vlot binnen, alsmede de dorpelbeschermers en de een bumperbescherming voor de achterbumper. Ik ben er gewoon blij van geworden.:yeehaa: Indien gewenst zal ik hier wat foto's plaatsen van eea.
 

EdK

Forumguru
Inderdaad ben ik wel benieuwd naar wat foto's.
Want die zeggen vaak stukken meer dan tekst op een forum :D
 

EdK

Forumguru
Mooie kar .... alleen ik hoop toch echt dat eind october mijn kenteken niet begint met PL !!
NL vind ik al genoeg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Inmiddels vandaag met enige vertraging de "shades" van Sonniboy binnen gekregen en aangebracht en ik moet zeggen dat het er netjes uitziet. Van buiten naar binnen kijken wordt beperkt en andersom is er nog voldoende zicht. Nu moet alleen de zon weer gaan schijnen
Had jij nu al vanaf fabriek de donker getinte achter ramen ?
Zo ja hoe bevalt dit dan weer met sonniboys er nog bij ?
 
Had jij nu al vanaf fabriek de donker getinte achter ramen ?
Zo ja hoe bevalt dit dan weer met sonniboys er nog bij ?

De grap is dat ik geen donker getinte ramen heb/had, maar wat je ziet is het verschil MET de SonniBoy erin. Het oogt als getint glas. Je moet echt moeite doen om naar binnen te kunnen kijken, terwijl van binnen naar buiten geen enkel probleem is. Voldoende zicht rondom. Ik zal zo even wat foto's plaatsen mbt de SonniBoy zonwering.
 

EdK

Forumguru
Ik ken de voordelen van de sonniboys die je zelf al opnoemt heb ze namelijk in de yeti ook en in de daarvoorgaande wagens ook.
Maar men nieuwe Fabia word ( helaas? ) afgeleverd met getinte ramen en nu wacht ik eerst maar met het bestellen van de sunniboys tot ik ervaren heb hoe donker de ramen al zijn. En of het dus nog nut heeft om sunniboys te plaatsen.

En vandaar eigenlijk de vraag aan je of je ook getinte ramen had en hoe de combinatie dan beviel ervan uitgaande dat je dus beide had.
 
Ik heb ze ook in mijn vorige auto gehad en was er zeer tevreden over, maar het staat onderdaad mooi vind ik persoonlijk. Het geld dus wel waard.
 
De Sonniboy shades.

 

EdK

Forumguru
En zoals altijd zijn ze mooi passend !
Blijft voor mij ook één van de betere producten, beter dan die Action / halfords schermpies met die disney figuurtjes erop geplakt..
 
En zoals altijd zijn ze mooi passend !
Blijft voor mij ook één van de betere producten, beter dan die Action / halfords schermpies met die disney figuurtjes erop geplakt..

Of die bubble folie vol met luchtbellen en uiteindelijk scheuren van de zon door uitdroging...:maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Canon-Eye

Forumguru
Maar men nieuwe Fabia word ( helaas? ) afgeleverd met getinte ramen en nu wacht ik eerst maar met het bestellen van de sunniboys tot ik ervaren heb hoe donker de ramen al zijn. En of het dus nog nut heeft om sunniboys te plaatsen.
Naar mijn ervaring heeft het zeker nut.
Zowel in de huidige als de voorgaande auto had ik de donkere ramen achter (of zoals een van de zonen dat noemde: het Maffia-pakket), maar ik heb in beide gevallen toch razendsnel de sonniboys toegevoegd. Zonder die extra schermpjes was er voor mijn gevoel teveel inkijk van buitenaf mogelijk, met is dat helemaal over. Het is onmogelijk om te zien of er iets achterin ligt. En in het donker heb ik er geen last van, kan nog gewoon zien wat er achter me rijdt. Tevens mis ik de dimmende binnenspiegel niet eens (die ik in de vorige wel had).
 
Bovenaan Onderaan