Ophalen in Tsjechië?

MarcoO2

Forumguru
zou dat dan ook de reden zijn dat de radio in nog minder tijd ook weer gedemonteerd kan worden? :winkie:

Maar nu serieus: 't is inderdaad altijd fascinerend om te zien hoe efficient en snel dat soort geautomatiseerde processen verlopen. Ik kan daar echt uren naar kijken!
 

Ron467

Actief lid
even on topic, zojuist bericht van de dealer;
helaas is het bij skoda nog niet mogelijk om de auto elders te laten afleveren.

Dus ook niet ophalen in Tsjechië....

Ook niet zo heel erg, dan maar de laatste lange rit met de huidige fabia naar Dolni Lanov en omstreken.
En natuurlijk het museum en fabrieks bezoek:super:
 

FredV

Banned
even on topic, zojuist bericht van de dealer;
helaas is het bij skoda nog niet mogelijk om de auto elders te laten afleveren.

Dus ook niet ophalen in Tsjechië....

Ook niet zo heel erg, dan maar de laatste lange rit met de huidige fabia naar Dolni Lanov en omstreken.
En natuurlijk het museum en fabrieks bezoek:super:

Haha, mij is het wel gelukt ophalen bij de fabriek, eh... in het museum:)
Ben benieuwd naar je ervaringen van het fabrieksbezoek. Ik, maar minstens zo veel mn vrouw, vond het heel interessant, ook al zie je slechts een deel van het proces.

ps neem je wel lieslaarzen mee? het schijnt dat je in de omgeving van de fabrieken nog wel eens natte voeten haalt..
 

Tafkah

Forumguru
Is dat hetzelfde als de Volvo experience, waar je je C30 in Zweden kunt ophalen bij de fabriek... waar ze de C30 helemaal niet maken want hij wordt in Belgie gemaakt??

Ik meen ergens vernomen te hebben dat de SII in Rusland wordt gemaakt...
 

FredV

Banned
Is dat hetzelfde als de Volvo experience, waar je je C30 in Zweden kunt ophalen bij de fabriek... waar ze de C30 helemaal niet maken want hij wordt in Belgie gemaakt??

Ik meen ergens vernomen te hebben dat de SII in Rusland wordt gemaakt...
Voor zover ik weet, is ophalen alleen bij Volkswagen in Wolfsburg mogelijk. Speciaal arrangement wat je overigens wel moet betalen.
 

Wasmachineman

Forumguru
Is dat hetzelfde als de Volvo experience, waar je je C30 in Zweden kunt ophalen bij de fabriek... waar ze de C30 helemaal niet maken want hij wordt in Belgie gemaakt??

Ik meen ergens vernomen te hebben dat de SII in Rusland wordt gemaakt...

S2 in bijvoorbeeld Siberië ophalen?? Dat is weer eens wat anders. Leuk ritje voor Gielovd!!
 

Luke

Forumguru
Eenzelfde verhaal hier. Ik wilde voor mijn nieuwe Octavia 3FL ook een roadtrip en een bezoek aan de fabriek.
Niet dus. :thinking:
 
Bovenaan Onderaan