op winterbanden in de zomer doorrijden?

Eltjo

Forumguru
mijn volgende auto kan zomaar weer een mercedes zijn , daar switch ik een beetje mee maar evengoed word het weer een superb
En laat ik nou winterwielen gekocht hebben die onder een Mercedes zaten en op mijn S2 gemonteerd hebben !
De naafgrootte is bij een Mercedes groter, maar after market velgen worden met een groot naafgat met naafringen verkocht zodat de velgen op meer auto’s passen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zolang je je nog 18 voelt, is daar toch niks mis mee?
Misschien is dat niet voordelig voor de medische stand, maar dáár heb ik geen meelij mee... :)
 

Eltjo

Forumguru
Stelletje Johny’s !

The summer of 69! was een goede zomer. Zo goed, dat Brain Adams er een heel lied aan wijde!
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

Frup

Forumguru
Of, zoals de Fransen zeggen: soixante-neuf. Maar dat is een héél ander verhaal. :rolleyes:
Ik heb ook eens een tijd met winterbanden rond gereden in de zomer. Omdat ze er nu eenmaal op zaten.
Zoals al opgemerkt, bij zomerse temperaturen voelde het wat zwabberig aan (schuiven). Dat voelde voor mij niet heel veilig. Dus daar zou ik persoonlijk niet op bezuinigen.

P.s. ben van ‘59. Ook mooi jaar. Hoefde niet in dienst.
 
Laatst bewerkt:

kwillems

Donateur
P.s. ben van ‘59. Ook mooi jaar. Hoefde niet in dienst.
Ik hoefde om dezelfde reden ook niet in dienst. Later stond er op mijn collegekaart een code waaruit bleek dat ik was vrijgesteld van het vervullen van de dienstplicht wegens het bekleden van een geestelijk ambt. De voorgangers van DUO konden er administratief kennelijk niet mee uit de voeten.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
1959, duszz…

Naast dat het een warme en vooral droge zomer was:
- introductie van Barbie;
- eerste DAF-jes lopen van de band…
- geboren in ‘59: Dries Roelvink; René Mioch en Hans Kraaij jr…

 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan