op verzoek even voorstellen

EdK

Forumguru
Ten eerste gefeliciteerd met de wagen en hoop dat hij ondanks alle rompslomp die je over je heen hebt gehad toch gaat genieten in Januari van je nieuwe wagen !!

Wordt hij wel sneeuwvrij afgeleverd ??
 

AKP

Lid
Hoera! Na 39 weken en 6 dagen wachten (bijna een complete zwangerschapsduur) ben ik dan sinds 11:30 vanmorgen eindelijk de trotse eigenares van een mooie lichtblauwe Polo BM! De nachtmerrie van het wachten is nu eindelijk voorbij en het vergelijken van de verbruikscijfers op Spritmonitor met de GL kan beginnen. De Fab heeft ondertussen 12.500km op de teller staan en loopt nog steeds als een zonnetje.
 

AKP

Lid
Dankjewel, ben er ook ontzettend blij mee, helemaal na dat ellenlange wachten! Één foto van de auto is al te bewonderen via de link naar Spritmonitor in het vorige bericht (heb ik ff moeten bewerken, ik had de teksten per abuis omgewisseld). Er staat mij bij dat het plaatsen van foto's op dit forum met een omweg moet met een link naar elders op web geplaatste foto's. Vond ik nu ff te omslachtig, of weet iemand een snelle manier?
 

AKP

Lid
ik ben zelf momenteel geplaatst in Stroe/Garderen [...] ik ben in ieder geval te herkennen aan mijn Rally-Groene Fabia Combi.

Was weer eens aan het rondneuzen op dit forum (afgelopen tijd weinig bezocht) en herinnerde me deze reactie van je. De plannen rondom mijn plaatsing zijn eind januari gewijzigd en ik ben sinds 28-02-2011 ook in Stroe/Garderen geplaatst in plaats van Wezep, bevalt me echt supergoed. Ben je Rally-groene Fabia alleen nog niet tegengekomen, op zich wel een goed teken :-). De lichtblauwe BM staat in ieder geval dagelijks op de parkeerplaats bij gebouw 1.
 
Bovenaan Onderaan