Ook even voorstellen :-)

Brightstar1981

Forumguru
258798_2158316401237_2394429_o-jpg.44515


Ibiza problemen update,

Gisteren opweg naar de ouders voor nieuwjaar..
Steek ik een sigaretje op en wil ik m'n raampje opendoen ! :mad: niks gaat niet meer naar omlaag ' langs passagierszijde '
Zowel als ik de raambediening via bestuurders als passagierskant gebruik.
Raam lans chauffeurszijde gaat wel gewoon nog:cry:
Binnenverlichting schiet later aan als ik een portier open doe of ik de contactsleutel uit het slot haal.
Tankklep sluit niet meer mooi aan. ( Steekt wat uit )

Ik begin hier wel bijgelovig aan het worden nu.
Volgende week komt onze superb aan in Brussel:yeah:

Straks kan ik de ibiza nog naar de parking van de dealer slepen.:banghead:
Lijkt wel of de ibiza weet dat hij bijna voorbij is !
Toeval of niet ?
 

Brightstar1981

Forumguru
O zo gelukkig !
Enig minpuntje.. er zitten nog geen tapijtjes in !
Moesten blijkbaar apart besteld worden.
Deze hebben we dinsdag :D
 

Cordoba

Forumguru
Ik dacht dat je je oude kenteken (iets met 'BIZ') zou meenemen, en sjoemelkenteken is gewoon een variatie op sjoemelsoftware.
 

Brightstar1981

Forumguru
Ik dacht dat je je oude kenteken (iets met 'BIZ') zou meenemen, en sjoemelkenteken is gewoon een variatie op sjoemelsoftware.

Aah nee nee
was uit praktische zaken dat ik een nieuwe nummerplaat heb.
Omnium bij Skoda en verzekering bij onze huidige verzekeringsmakelaar...> en dat wou ik niet.
Dus alles zit bij Skoda nu qua verzekering/omnium en was simpeler om nieuw nummerplaat aan te vragen:)
 

Cordoba

Forumguru
In NL hangt verzekeringsmaatschappij, of verzekeringsvorm volledig los van je kenteken. Ik had geen idee, dat dat in Belgie verschil maakt. In NL geef je gewoon de gegevens van je auto door aan de verzekering (kenteken - en vaak vragen ze ook merk, model enz. hoewel dit vaak gewoon via kenteken voor hun is te zien - daarnaast gewenste verzekeringsvorm, en als ze dat nog niet hebben je persoonlijke gegevens en die van andere regelmatige bestuurders van de auto), en maakt het niets uit wat voor kenteken er op zit, zolang dit een NL-kenteken is. Als er geen NL-kenteken op zit, wordt het lastiger.
 
Bovenaan Onderaan