Ook even voorstellen :-)

Brightstar1981

Forumguru
Hoi beste medeforumleden.:bloos:
Toevallig op deze Skodaform terechtgekomen via een banner.
Mijn echte naam : Franky
Leeftijd 34:yeehaa:
Woonplaats : Stabroek (B) --> vlakbij nederlandse grens
burgelijke stand : samenwonend met een man:bloos: --> eigenlijk doet dit er hier niet toe maar ik wou ergens laten zien dat gay's ook van auto's lol heterozaken houden. Hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk.:arghh:
Ik heb gezien mijne leeftijd al met veel auto's gereden.
Chronologisch volgorde
1 Fiat Tipo
2 Seat Leon sport (1)1.9 tdi 110 pk
3 Seat Leon Stylance (2) 1.9 tdi 105 pk
3 Audi A4 Cabriolet 2.5 Benzine 163 pk v6
4 Fiat Punto 1.9D :mad:
5 Seat Ibiza sc 1.2tdi 70pk ( huidige auto)
6 Skoda Superb (3) berline 1.4 150 pk--> sinds 03-10-2015 in bestelling.
Verdere hobby's zijn etentjes,met vrienden omgaan,fotografie,reizen,uitgaan...

Waarom dit forum ?
Toffe forumleden, interessante topic's en ik hou wel van onze noorderburen:jaja:
Grtz:cheers:
 

Brightstar1981

Forumguru
Welkom bij ons geweldige Skoda forum en veel sterkte met het wachten op de nieuwe auto

Sterkte ?
Klinkt als = ik ga binnenkort dood :wavecry: ( ben ik nog niet van plan ) :D
Ohja bij onze huidige Seat Ibiza wou ik deze direct bij aankoop.
Minpuntje van mij.. als ik iets aankoop wil ik het zo rap mogelijk desnoods in een kleur,uitvoering waar ik minder voor ben als ik hem maar snel heb.:tegek:
In het geval van de gisteren bestelde superb. nou ja :jaja: mijn wachten zal beloond worden zeker...
Ben nieuwsgierig hoe een Skoda rijdt ! Altijd al met Seat's gereden:bloos:
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Franky, Stabroek weet ik wel te vinden, en zelfs een enkele keer doorheen gereden als ik onderweg was in het grensgebied bij Bergen op Zoom.

Er zijn hier overigens meer ex-Seatrijders te vinden, en anderen maken juist de omgekeerde beweging gaan van Skoda naar Seat. Er zijn wel wat karakteristieke verschillen tussen de merken: Skoda staat wat hoger op de poten, en meer een comfortabel (weker) onderstel, Seat heeft vaak wat betere stoelen, vooral in de sportieve uitvoeringen, verder heeft Skoda gewoon de modellen met de meeste binnenruimte.
 
Laatst bewerkt:

3deskoda?

Senior Member
Welkom hier ...
Gaf de dealer al zicht op de leverdatum? Ik hoorde vorige week bij de dealer dat ook in België de levertijd langzaamaan begint op te lopen. Hij had het voor de combi bv. over januari.
 
Bovenaan Onderaan