Onze skoda en Bimmer

Blijft zeker vreemd . En hoe rijd die van jou vrouw Patrick ? Hebben jullie al met 4 volwassenen gereden ?? En hoe heb je de demping staan hard of soft ?
 

Der Einser

Forumguru
Nee, nog niet met 4 volwassenen.
Wel 2 volwassenen en 2 kids & volle camping achterbak.
Toen geen last, maar wil wel eens met 4 volwassenen proberen.

Mijn demping staat op soft. Zowel ingaande als uitgaande slag. Wellicht kan ik daar wat extra mee spelen tov die van jullie. Hoewel de veren vrijwel identiek moeten zijn. Iets ander nummer,...
 

CDK

Forumguru
@EdK, het laadvermogen van de F3 is gewoon bedroevend laag, met 350kg aan lading en passagiers is dat gewoon RUK of KAK, net hoe je het wil noemen ;)
 
Up!

Hoe zal ik beginnen . ?
Nou de Citigo heeft een date gehad met @Jee13 dus die is mooi gepolaist en gepoetst . En wat was dat nodig zeg , vies , vliegroest niet normaal , haast heel flesje non-ferro er doorheen .
Maar goed nu makkie om bij te houden .
Verder heeft de Citigo ook eindelijk mooie dorpelstrips .

De Fabia , tja die geeft natuurlijk ook de dorpelstrips en de kofferbak strip gekregen .
De spacers liggen nu eindelijk bij de draaier , dus die krijg ik 4mm dunner terug. Verder komen er volgende week de Vredestein 4 seizoenen banden Quatrac 3 maat 205-45-17 op. De zomer bandjes bewaar ik nog even , misschien koop ik 17 inch zomerwielen ..
EN ik heb ei ndelijk booskijkers . Ik vond de koplampen al heel erg mooi , maar nu echt nog mooier . Besteld bij Superskoda. En gespoten door Michiel aka @s-line . Het resultaat mag er zijn , al zeg ik het zelf .
Dit vraagt om foto's uploadfromtaptalk1448825466597.jpg uploadfromtaptalk1448825474905.jpg
 

Joske

Forumguru
Mooi blinkende bolide zeg :thumbsup:

en de booskijkers zijn goed gespoten zo te zien, maar me bekoren.. dat kunnen ze nu niet echt helemaal.

Maar als JIJ er maar tevreden mee bent.. dat is het voornaamste!
 

s-line

Forumguru
Hoogglans is ook veel mooier,Rudy!
Btw. De foto's had Patrick mij Zaterdag al gestuurd. Staat prima hoor! En jij moet het mooi vinden dat is het aller belangrijkste!
 
Bovenaan Onderaan