Onze skoda en Bimmer

Cordoba

Forumguru
Politie neemt geen gevonden voorwerpen meer aan (al jaren niet) alleen als ze het zelf kunnen gebruiken, dan wel.

Wat het rood betreft: omdat de auto zwart is, en er verder alleen chroom en metaalkleurige zaken te vinden zijn aan de buitenkant, vind ik het er wel mooi uitspringen, maar dat is net wat je mooi vind (of juist niet).
 

geerrre

Forumguru
Heb je al beslist wat betreft de zomerbanden?

Ik heb gezien dat de GY eagle F1 asymmetric 3 een smallere beschermrand heeft dan de vorige asymmetric 2.
Omdat ik zo blij was met de asymmetric 2 op mijn BMW, ga ik waarschijnlijk toch de GY asymmetric 3 nemen voor de Fabia...
 
Ok , nou ik heb nog heel de winter . Heb gisteren de winterset 3x in de rimwax gezet . Over een paar weken maar is monteren .
Dan kan ik op me gemakje een x naar een bandenboer om de 2 voorbanden te laten verwisselen .
1d9f0baf25f1b530c61536f99142916d.jpg
 
Ik hoop dan met 205 voor nog wat lager te kunnen rijden .
Ik meen dat ik op de originele velgen zonder spacers op 30.5 cm voor veilig kon rijden
 

CDK

Forumguru
Dit staat ook weer netjes hoor Rudy, zeker voor de winter! Gewoon je zomerwielen goed wassen en in de wax zetten met een duurzame wax. Of dat nu wheelwax, rimwax is of simpele 845 Collinite, het is allemaal goed. Je kan ook het dure goedje van Geyon er op zetten natuurlijk, maar een gewone goede wax volstaat prima voor het zomer seizoen.
 
Ik heb weer is wat te melden . Ik ben afgelopen zaterdag met de heer @Corné de Kluijver die met de wagen van @Fab3 reed (zijn vrouw) bij Mark geweest de heer @Antera .
Daar heeft Mark ons geholpen aan nieuwe Led lampen achter de lenzen van onze Fabia's . Helaas ging het niet vanzelf , maar Mark liet zich niet kennen en loste het op .
Ik moet zeggen het is even wennen , maar het lichtbeeld is geweldig ..
Een kleine maar , de kapjes konden niet goed teruggeplaatst worden , heb helaas ondervonden de de koplampen wel nat werden van binnen .
Aankomende zaterdag gaat ik dit even creatief oplossen met de dekseltje en een flink stuk tape :deuk:
No worry's
IMAG4475.jpg IMG_20170131_202702.jpg
 
Laat ik nou woensdag een lekke band rijden voor . Bah en precies op een plek waar je eigenlijk niet mag proppen .
Wel gedaan om weer thuis te komen . Gelijk een afspraak gemaakt om 2 Goodyear eagle F1 acc3 te bestellen .
Kon ik ze toch nemen hihi
In de maat 205-40-17 .
Moet zeggen tot nu toe een heerlijke band , merkbaar stiller en ook weer een stukje lichter .
Perfect voor de OZ's IMG-20170322-WA0003.jpeg IMG-20170323-WA0053.jpeg IMG-20170323-WA0055.jpeg
 
Bovenaan Onderaan