Onze skoda en Bimmer

Noord26

Forumguru
Hier moest ik nog wat plaatsen. De extrapaarden afbeelding van JD-Engineering , een kleine 150 pk:D.
Ik kan je vertellen het rijd heerlijk. Ik vond de wagen al best rap voor een 1.2tje , maar nu is ie echt rap.
Leuk man ik kan nu steeds meer wagens bijhouden:deuk:, nu de Rs-Badge nog;):deuk:.
Het schakelgedrag ben ik inmiddels ook weer aan gewent. Ja dit is veel beter nu, een echte 1 en 2 de versnelling in de file en overal wat hoger in de toeren schakelen.
Het verbruik is gelijk gebleven , denk dat ie zelfs zuiniger is geworden:pieker:..

Is dit op euro95?

Wij hebben hier een interessante offerte liggen voor een auto met de 1.2 (90pk) en dsg. Dan is de stap erg groot naar meer als 140pk en een wel goed afgestelde dsg..

Kost dat nu bij JD deze aanpassingen samen?
 

Jack76

Actief lid
Ok...je hebt de ideale et waarde gevonden dus.
Helemaal top.:thumbsup:
Geen aanpassingen hoeven doen ivm aanlopen band bij die schroef binnen het spatscherm ofzo?
 
Nou. ... achter perfect . Voor nog niet , dus ik ga in de voorjaar 205. Banden monteren voor . Staat ie nog meer getrokken en zal die iets lager kunnen hoop ik
 

geerrre

Forumguru
Zooo Rudy, dat was het wachten waard! :tegek:
Staat perfect op de OZ velgjes.
En in dezelfde maten als mijn BBS velgjes, komt dus goed als ik jouw foto's zie. :thumbsup:
Ik ga wel bij 215/40 blijven, maar neem wel smal bouwende Hankook banden.
Zo laag als de jouwe zal die toch niet worden denk ik, dus dan past het wel neem ik aan?
 
Dan komt het vast goed @geerrre .
Ik heb Goodyear Eagle f1 op het oog voor voor . Deze zijn ook licht kwa gewicht , past goed bij de HLT velgen .
Ben wel benieuwd naar jou BBSen
 

geerrre

Forumguru
Ik heb de GY eagle F1 ass2 gehad op men BMW. ZEER goede banden en comfortabel!
Let op, ze bouwen wel heel breed... Dus het kan goed zijn dat een 205 even breed komt dan je 215 nu.
 

EdK

Forumguru
Tsja ben dan de eerste die de velgen iets minder vind.
Dat rood doet afbreuk aan de velg .
Zou dat rood er niet opzitten dan zou ik het een stuk mooier vinden


Maar goed smaken verschillen en daar benne we mensen voor....
 
Bovenaan Onderaan