Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@JeSko fijn om te horen. Altijd leuk om anderen te kunnen helpen ;)
Happy wife, happy life :D

Hoe rijdt de 2.0 eigenlijk ? Toch wel beetje aanpassen , aan atmosferisch blok, beetje andere manier van rijden.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Volgens vele tests valt hij rond de 6 liter te rijden, wat best zuinig is voor een benzine, maar hij mag wat meer drinken voor mijn part, daar staat veel rijplezier tegenover :) dat stof was me ook opgevallen ja, maar in het echt was het zo niet, misschien dat er wat ribbels zitten, maar van schade was geen sprake, dat kan ik achteraf nog eens bekijken idd.

@leon-cupra

De Cactus was ook atmosferisch :) maar wel met 1 cylinder minder en 800cc minder :D ben het snel gewoon hoor de Cactus hield zich daarstraks ook goed op de autosnelweg, zat nog best wat leven in in zijn 5de vanaf 90km/h en hoger.

Schitterend dankje @Rallye !

Dankjewel Menno @Rosinfield !

Thanx Bram @Tuner111 !!
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Nou leg de wrap spullen maar vast klaar ......
Maandag kun je direct aan de slag...
Enne je hebt massel die is een uur eerder
 

JeSko

Forumguru
Vandaag de Cactus nog eens goed wassen, de instagram stickers eraf halen, en enkele mooie camera foto's maken voor de herinnering, ik zal deze ook hier plaatsen. Morgen na het werk rijd ik nl meteen door om hem om te ruilen, dus rest er geen tijd meer om nog veel te doen. Benieuwd hoeveel Benzine we meekrijgen met de Mazda, de Cactus zit nl nog bijna afgetopt vol :D
 

Chrisjemol

Forumguru
Vandaag de Cactus nog eens goed wassen, de instagram stickers eraf halen, en enkele mooie camera foto's maken voor de herinnering, ik zal deze ook hier plaatsen. Morgen na het werk rijd ik nl meteen door om hem om te ruilen, dus rest er geen tijd meer om nog veel te doen. Benieuwd hoeveel Benzine we meekrijgen met de Mazda, de Cactus zit nl nog bijna afgetopt vol :D
Nog ff halve tank eruit pompen dan. Je zal de mazda wss halfvol meekrijgen
 

leon-cupra

Forumguru
Wss evenveel benzine dan gisteren. Is absoluut niet de gewoonte bij handelaars dat ze nog even de tank vullen. Moet je er bij onderhandelen anders. De Porsche stond ook in het rood. Eerste werk tanken

Was de auto dan al gekeurd voor verkoop dat je er zo snel achter kan? Gebeurd ook niet veel dat dit op voorhand gedaan wordt. Ofwel eens verkocht geweest en uiteindelijk klant afgehaakt ?
 

JeSko

Forumguru
Oei das meteen lokaal tanken dan, de bak was zo goed als leeg, gaf zelfs al een waarschuwing af. Nope de auto word maandagmorgen meteen gekeurd, zodat ik hem namiddag kan afhalen :) overigens stond de auto amper 3 dagen te koop, ik ben er meteen op gesprongen toen hij online kwam, had een zoekactie Mazda 3 vanaf 2013 Benzine handelaar openstaan dus ik kreeg er meteen melding van als er wat nieuws op kwam :)
 

leon-cupra

Forumguru
Heeft hij snel een afspraak bekomen. Of is het sinds niveau geel niet meer op afspraak bij de keuring. Zal dan nog een rush zijn om de wagen in te schrijven. Gelukkig kan je verzekeringsmaatschappij dit online en is de wagen onmiddellijk ingeschreven.
Leuke deal voor die handelaar. 3 dagen te koop .. snel verdiend
 

JeSko

Forumguru
Jep, geen idee hoe hij het doet maar idd afspraak keuring is al tijdje niet meer nodig, ik ben met de Cactus poos terug in Januari ook gewoon zo binnen gereden. Verder is de verzekering al ingelicht dus ik rijd maandag met de eigen platen gewoon naar huis. Meteen stuk autostrade doen, can't wait! :D
 

JeSko

Forumguru
Haha neenee daaraan laat ik me niet kennen, was meer dat ik hoop bij mijn bekende pomp te kunnen gaan tanken, ipv daar ergens een pomp te moeten nemen.
 

Thijs4motion

Forumguru
Jep, geen idee hoe hij het doet maar idd afspraak keuring is al tijdje niet meer nodig, ik ben met de Cactus poos terug in Januari ook gewoon zo binnen gereden. Verder is de verzekering al ingelicht dus ik rijd maandag met de eigen platen gewoon naar huis. Meteen stuk autostrade doen, can't wait! :D
Wij in NL maakte altijd reserveringen vooruit voor de belgische keuring. Gewoon een kenteken ingeven en op tijd je kenteken wijzigen. En annuleren kost niets.

Mooie mazda gefeliciteerd met de aankoop. Je hebt geluk dat je vrouw dezelfde tik heeft als jou. Ik ben een half jaar bezig geweest voor een chiptuning (uiteindelijk wel gelukt)
 

JeSko

Forumguru
Voila, helemaal leeggemaakt, kinderstoelen eruit, nodige paperassen erin en de nodige er weer uit, insta stickers verwijderd, qwrapz verwijderd, en hij staat er gewoon netjes bij voor de volgende eigenaar, op enkele insecten op de voorbumper na, maar die plakken er morgen toch weer aan aangezien we autosnelweg doen. Doet toch raar om hem zo leeg te maken en dergelijke, en ik denk dat er morgen zelfs wel een traantje weggepinkt gaat worden bij mij en mijn vrouw...

Afin soit, de laatste foto's van dit stoere bakje, en dan mag @Peter-036 dit topic voorgoed op slot gooien. Het ga je goed kleine Cactus, we gaan je toch wel missen, en dan vooral de kids, echt wel leuke tijden in en met gehad met dit handige gekke auto'tje.

20220327_114037_copy_1638x3456.jpg 20220327_114048_copy_3456x1638.jpg 20220327_114122_copy_3456x1638.jpg 20220327_114034_copy_1638x3456.jpg 20220327_113957_copy_1431x3024.jpg 20220327_114008_copy_3024x1431.jpg 20220327_113949_copy_3024x1431.jpg 20220327_114019_copy_1431x3024.jpg



au revoir mon petit cactus :wavecry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan