Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Offerte is binnen @EdK

650 euro, verlagen met Eibach pro veren, -3.5 cm vooraan, -4 cm achteraan, echter is er nog nooit een Cactus verlaagd bij hun, en ze kunnen met de geometrie keuring niet garanderen dat hij goedgekeurd gaat worden, lastig verhaal dus en veel geld voor een hoop onzekerheid.
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Staat leuk! Ik zou hem niet verlagen maar spacers plaatsen, denk dat dat veel leuker is. Wel zwart maken vind ik, zilver staat m niet zo vind ik persoonlijk
 

JeSko

Forumguru
Volgende week woensdag ga ik de voorruit van de Cactus laten vervangen, kost wel even wat, maar de vele krasjes gaven vooral bij laagstaande zon veel zichtsproblemen. Niet veilig rijden zo, mijn vrouw had er al eens wat van gezegd en heb het nu ook zelf mogen ondervinden. Effe zuur maarja, de veiligheid gaat voor.
 

JeSko

Forumguru
@larsy

Haha echt? Ik ben in Peer voor mijn schoonmoeder een C3 gaan kopen bij een handelaar, maar dat was met de Superb, kan me niet meteen herinneren dat we daar met de Cactus geweest zijn, waar was het juist? Zo rijden er natuurlijk geen twee rond :D
 

Cordoba

Forumguru
Jammer dat ik nu pas lees dat je vanwege krassen een nieuwe voorruit ging halen: met een DAP (Dual Action Polisher), glaspolijstmiddel en een glaspolijstpad had je zelf de voorruit te lijf gekund. Misschien niet alle krassen weg, maar een halvering van de krassen is in zo'n geval al een wereld van verschil.
 

JeSko

Forumguru
Ik had het opgezocht hoor @Cordoba , van dat polijsten, maar ik las ook zaken zoals beeldvervorming na het polijsten, en dat het geen makkelijk klusje was etc etc, en zoiets heb ik liever helemaal goed, mijn vrouw rijd elke dag met de auto en vaak met de kids erin, dan moet het echt 100% zijn wat mij betreft. :)
 

Cordoba

Forumguru
Mijn ervaring is dat beeldvorming (vertekening) geen probleem is, maar het is wel flink doorploeteren om resultaat te boeken (glas schijnt nogal hard te zijn). Voor een paar tientjes extra aan investering (pad en polijstmiddel), heb ik dan de instelling dat je het altijd kunt proberen, is het resultaat niet goed genoeg kun je altijd de ruit nog vervangen.
 

larsy

Forumguru
Ja dat zou wel gek zijn als er een 2de zou rijden !!
Tja ik heb er ene gezien

En het was op deze plaats 82112017-7910-4098-8038-8A86E41795ED.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan