Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
13 oktober gaat de Cactus opnieuw onder het wrap-mes. Zijn dakje word zwart gewrapped, en ik mag hierbij assisteren. Ik heb hem al wel eens geholpen met demontage van een auto ( van onderdelen die gewrapped diende te worden ) maar dit is de eerste keer dat ik effectief met wrap folie aan de slag mag.

Dak zwart gaat de Cactus zijn kleurenschema overigens helemaal afmaken imo.

20210916_121502_copy_2016x1512.jpg
 

JeSko

Forumguru
Zo inderdaad al is de kans aanwezig dat ze gespoten gaan worden, eerst zien hoe het irl smoelt, was een buitenkansje deze set en daar ben ik wel gevoelig aan aan buitenkansjes ;)
 

Okki

Donateur
daar ben ik wel gevoelig aan aan buitenkansjes

iemand koopt iets omdat het in de aanbieding is van € 125 naar € 80

"ik heb goede zaken gedaan, ik heb € 45 bespaard!"

nee, je hebt € 80 onnodig uitgegeven.

btw: ik vindt de originele Poeptus wielen mooier en unieker. Die Brock velgen zie veel vaker (en minder mooi en lastiger schoonmaken)
 

JeSko

Forumguru
@Okki

Alles wat je extra doet aan een auto is per definitie en puur rationeel gezien onnodig. Ik ben dan ook enkel gevoelig aan automotive buitenkansjes, zoals met de schroefset, velgen etc etc, ik betaal gewoon niet graag de volle pot.

De huidige zijn wielschelen... Geen velgen. Vond ze zelf wel knap, deze van Brock, gaan goed staan op de Cactus qua design.
 

Okki

Donateur
het speekwoord luidt "mooie schelen zijn er niet.."

maar ik vindt ze best knap staan (waarschijnlijk door de kleur zwart op de zwarte stalen velgen)

ik (maar wie ben ik) hou niet van fijnmazige spaakvelgen
 

Okki

Donateur
Alles wat je extra doet aan een auto is per definitie en puur rationeel gezien onnodig

Dat wil niet zeggen dat het altijd buitenkansjes zijn. Niks mis mee, maar je zei (in zijn algemeenheid) ik ben dol op buitenkansjes.

En ja, ik ken ze echt, mensen die iets kopen enkel en alleen omdat het in de aanbieding is....
 

JeSko

Forumguru
Ja door het zwart op zwart valt het niet zo op, van ver lijkt er nu één of andere stoere velg op te liggen. Valt tegen als je dichterbij komt. De Brocks kunnen eventueel nog in de plastidip gezet worden als het tegenvalt onder de auto.

brock-velgen-b24-black-vw-up-hoogendoornwheels-zuidland-1616142217.jpg

Iets kopen omdat het enkel en alleen in de aanbieding is doen wij ook niet hoor, :sterretjes: slecht verwoord van me, ik bedoelde omdat we hier op een Autoforum zitten met buitenkansjes mbt auto onderdelen.
 

JeSko

Forumguru
Mijn vrouw vind de originele allemaal niks, zelf vond ik ze er ook wel op smoelen, we zullen wel zien wat het geeft, heb nu een setje voor weinig dat nog lang meekan qua band, is het qua looks niet wat we gedacht hadden zet ik er plastidip over met een gloss finish. Dan gaan ze zowiezo knap staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan