Onze fietsendrager op de Citigo Tour

Bsadvies

Nieuw lid
Hi,

Ik ben nieuw hier en onze Citigo wordt a.s. Vrijdag afgeleverd en ik heb ook een vraag over dragers. Weet iemand of een achterklep drager kan? En zo nee, waarom dan niet. Bij soortgelijke kleine auto's, als de Panda, kan het wel.
 

Bsadvies

Nieuw lid
Dank je #altijdweer, maar ik ben op zoek naar een achterklepdrager. Zo'n twinnyload achtig geval weegt ook al gauw een 14kg en ik wil het zo licht mogelijk. Als er dan toch een trekhaak onder moet dan in ieder geval een Thule hang On, met een eigen gwicht van slechts 7kg. Dat scheelt een beste slok!
 
Nee natuurlijk niet, ik heb slechts eerder een fietsendrager bij Han gekocht...een eerlijke en aardige man
Kom wel zelf uit Veenendaal, geen familie, bekende of buren..
Vandaar dat ik die positieve ervaring door wilde geven.

We benne op de wereld om mekaar te helpe niewaar =
 
was ook bedoeld voor havana1982 en niet voor Bsadvies als antwoord op zijn vraag voor een Hawk.
Als ik een handelaar/zaak was zou ik dat wel bekend maken.
 

Bsadvies

Nieuw lid
Hoi Siroccofrank,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met de "spruit", en bedankt voor je zoek werk. Mag Thule de fit guide wel eens gaan aanpassen. Super bedankt.
 

Sciroccofrank

Senior Member
Hoi Siroccofrank,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met de "spruit", en bedankt voor je zoek werk. Mag Thule de fit guide wel eens gaan aanpassen. Super bedankt.
Bedankt en graag gedaan, ben onlangs op zoek geweest naar een achterklepdrager voor de octavia, eerst niets te vinden maar als je even doorspit kom je van alles tegen, zover ik kan nagaan heeft paulchen als enige een model voor de citigo

Ik heb anders nog dakdragers met thule fietsendragers voor de citigo, wellicht een optie? Mag weg voor weinig:thumbsup:
 

Bsadvies

Nieuw lid
Vanmorgen onze Citigo bij Huiskes in Almelo opgehaald en de eerste 60 km erop zitten. Toch weer verrassend om te merken hoe "groots" dit ukkie rijdt. En zuinig als je van 1:10 komt. Maar wel met enig weemoed onze trouwe Saab 900 classic achtergelaten.
Siroccofrank, ik heb gekeken bij Paulchen, mooi maar van de prijs sla je bijkans stijl achterover. Toch wil ik een achterklep drager en hoewel in de Thule database niks staat over een achterklep drager voor een Citigo, houd ik er wel van om eens te kijken of het echt niet past. Maar die dakdragers die je hebt zijn die ook toevallig van Thule? En wil je die apart verkopen van de fietsdragers en wat is in jou ogen "voor weinig".... ;) want uiteindelijk moet er wel skies mee kunnen en in een Saab past dat binnen errug gemakkelijk:jaja:
 
Bovenaan Onderaan