Nee, koffer gaat nog normaal open en dicht. Deuren klemmen ook niet. Maar ik weet niet wat ik moet denken van 'bak' waar reservewiel ligt. Auto trekt ook niet links of rechtszijn de airbags afgegaan of is het chassis verbogen ?
Spijtig genoeg niet eerste keer dat ik bezoek krijg achteraan. Maar wel eerste keer dat ik niet enkel schade zie aan de bumper maar ook binnen in. Net ook iemand gesproken die automechanieker is. Volgens hem zal er werk aan zijn. Maar hij vermoed geen probleem. Hij kan natuurlijk niet alles zien met bumper enzo nog op. Wat uitblutsen, nieuwe stukken op zoals jij ook zegt. Het blijft toch balen. En dan weer een week of langer in een veel te kleine vervangwagen rond tuffen zonder luxeBeste BBO,
Ze zeggen het eerste krasje doet het meest pijn, maar dit is wel heel erg.
Wat ongelofelijk balen.
Heb je zo lang moeten wachten op je nieuwe bolide.
Ben je na 9 maanden dolblij met de nieuwe aanwinst en dan dit.
Heel veel succes met de afhandeling.
Zoals @family man het beschrijft lijkt het mee te vallen.
Toch een fijn weekend.
Als je voor het clubje uit Amsterdam bent en en je houdt van een zonnig weekend komt het misschien toch nog een beetje goed.
Dat is niet helemaal eerlijk als vergelijking, want een muur kreukelt niet - althans minder dan een andere auto (hangt van de dikte van de muur af...). Dus in dat geval (vrijwel) alle botsingsenergie worden opgenomen door die ene auto, en dat maakt nogal verschil...rij maar eens met 40 per uur tegen een muur. Je zult versteld staan van het gevolg