Oknot stelt zich voor

CDK

Forumguru
Je bent al lekker bezig zo te lezen :thumbsup: Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een kindje toe en uiteraard veel shop plezier ;)
 

Oknot

Forumguru
@Corné de Kluijver . Thnx. Ik heb gisteren btw 5 uur van mijn leven gewijd aan het doorlezen van jouw auto topic en m*therf*ckers wat een vette wagen is dat joh. Vooral de toeweiding om alles tot het uiterste te perfectioneren kan ik waarderen. Heel erg mooi van velg tot antenne..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Oknot

Forumguru
Ja idd. Nog niet feitelijk besteld hoor. Maar leek me wel leuk en makkelijker dan een nieuwe grill bestellen. Zowiezo even tot de de 10e wachten want dan breekt er weer een verse paypal periode aan en zo hou ik de kosten gespreid en mijn vrouw gelukkig:maakmegek:. Toevallig iemand ervaring met die chromen strips?
 

Oknot

Forumguru
1e project wat nu gaat volgen zijn de lampen. Al kan dat ook nog wel even gaan duren aangezien het China post betreft
 

Oknot

Forumguru
Met dank aan de zonnige dag van gisteren is het vocht achter de folie reeds grotendeels verdampt. Duzzz dan nog maar een fotootje vh eindresultaat. 20151002_073654-1280x720.jpg
 
Bovenaan Onderaan