Oknot stelt zich voor

Oknot

Forumguru
@kansberg, volgens de verkoper was het een 1.4 tsi comfort (sedan). Maar gezien alle opties die ik er in tegengekomen ben (park assist, parksensoren voor/achter, dimbare binnen/buiten spiegels, alarm, bochtverlichting, electrisch verstelbare stoel, meedraaiende zijspiegel, en wat ik nog moet ontdekken:tegek:) weet ik dus niet zeker of het ook daadwerkelijk een comfort uitvoering betreft.
@Cordoba, zodra ik uitgevogeld heb hoe dat moet zal ik dat zeker even doen. Heb ik mooi nog even tijd om het een en ander snel nog te upgraden;).
 

Cordoba

Forumguru
@Cordoba, zodra ik uitgevogeld heb hoe dat moet zal ik dat zeker even doen. Heb ik mooi nog even tijd om het een en ander snel nog te upgraden;).

Als je een reactie plaatst in het topic, heb je tijdens het typen rechtsonder een aantal knoppen, waaronder 'bijlagen'. Als je op bijlagen klikt, kun je de foto's plaatsen en naar keuze als miniatuur of volledig formaat.
 

Oknot

Forumguru
@Cordoba, thnx. Dat is dan weer veel makkelijker dan waar ik vanuit ging. Nu alleen nog foto's maken:D. Maar dat komt wel goed. Morgen hopelijk de ramen laten blinderen en dan zal ik eens wat pics schieten.
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Dank voor je info, aan de hand van de sticker in je bagageruimte of onderhoudsboekje kun je er achter komen welke uitvoering het is:

Sticker in kofferbak.jpg

Het rood omcirkelde geeft aan welke uitvoering. In dit geval Ambition, schuin eronder staat BU, hetgeen betekend dat het een 'Business Line' is. Alle korte codes geven aan welke opties de auto heeft. Daar bestaat ook een coderingstooltje voor. Kan handig zijn :jaja:
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Haha, een 1 op 1 verhaal met mijn Superb. Deze werd geadverteerd met Comfort Business, maar bleek ook een Ambition Business te zijn. Veel universele bedrijven kennen de uitvoeringsvarianten van alle merken niet en geven er dan maar een draai aan. Maar euh...mooie uitvoering! ;)
 

Oknot

Forumguru
@kansberg, ik ben daar wel blij om. Had de verkopende partij geweten dat het om een meer uitgebreide uitvoering ging had hij er vast ook meer voor willen hebben. Ben nu maar even het lijstje met optiecodes aan het checken (http://vag-codes.info/files/options/vag-option-codes.pdf). Nogmaals bedankt voor de tip. Kleine teleurstelling bij de 1e code die ik checkte " E0A". Ik weet nu dat ik een "no special edition" heb.:maakmegek:.
 

Cordoba

Forumguru
@kansberg gezien de aantallen met 'sjoemelchip' en de sjoemelmotorcode CAYC denk ik dat de gewone editie met zakje sjoemelchips is, en dat de 'special edition' zonder gesjoemel is. Overigens is de vraag of je blij moet zijn met een 'Special Edition' binnen de Vag-groep: in de 90-er jaren had Seat ook de SE-uitvoering, of voluit 'Special Edition'. In de praktijk betekende dat, dat de auto verder uitgekleed was dan het eigenlijke instapmodel.:wavecry:
 

kansberg

Forumguru
@Cordoba : Ik hoop van ganser harte dat mijn Sup er één is zonder sjoemelchip, maar vrees het ergste. Wat betreft uitrusting heb ik niks te klagen, het is de meest luxe auto die ik ooit heb gehad:

3S2 DAR Black roof rails
2UC SWP Sports version
F0A FZS No special purpose vehicle, standard equipment
7P7 LOR Electrically adjustable lumbar support for left front seat
L10 GKV Suspension range 10 installation control only, no requirement forecast
7MG AGM Emission standard EU5
QG1 WIV Service interval prolongation
3GG LBH Plane rear cargo area
7A0 CDW Without CD changer/CD player
8WD NES Integrated front fog light
9W8 VTV Car phone preparation
7X1 EPH Park distance control
Q1G VOS Standard front seats
9P3 SGK Seat belt reminder, electric contact in buckle
3PH SIE Electric seat adjustment with memory system left, right seat mechanically height-adjustable
QN2 SVS Drawer under right front seat
G54 DFV Front shock absorption
B02 TPL Type approval Belgium
4K3 TKV Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
8X1 SWR Headlight washer system
8QL SLR Key for locking system with remote control
8AY RAO Radio/navigation system
7T6 NAV Navigation system (MID)
8RM LSE 8 speakers (passive)
9AK HKA Climatronic with impact pressure control free of cfc
6Y0 GWA Without cruise control warning system
8GU GEN Alternator 140 A
7AA EDW Electronic vehicle immobilization device
J2D BAT Battery 380 A (68 Ah)
8ZF ANT Inside side window antenna
4A0 SIH Without seat heater
4X3 SAB Side air bag front with curtain air bag
3QT RSV 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front
3NW HIS Rear seat bench/backrest, split folding with center armrest
4UP AIB Driver's and front passenger air bag with knee air bag and front passenger airbag deactivation
H0R REI Tires 205/55 R16 91H optimized rolling resistance
1NL RAA Covers for alloy wheels
1N3 LEN Speed-related variable steering assist (Servotronic)
3FA DEI Without roof insert (standard roof)
1AT BRS Electronic stabilization program (ESP)
6FB BBO Body-colored exterior mirror housings
1KS BAH Disc brakes, rear (Geomet D)
5RQ ASR Right exterior mirror: convex
5SL ASL Left exterior mirror: aspherical
1D0 AHV Without trailer hitch
E0W AAU Special edition

Kom ik er toch ineens achter dat ik geen panoramadak heb :bloos:
 

Oknot

Forumguru
Thnx man en bedankt. Voel me al helemaal thuis zo met alle vriendelijke en nuttige reacties. Dat is op sommige fora wel anders. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Oknot

Forumguru
Nog een fotootje dan maar voor de liefhebbers. (Je moet wat tijdens het wachten ;)) 20151001_104552-1280x720.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Foto's zijn altijd welkom hier :jaja:
Heb je verder nog modificatie plannen? Verlagen, andere velgen, nieuwe logo's etc?
 

Oknot

Forumguru
Logo's op de auto zijn reeds vervangen (superskoda) andere velg centercaps vliegen nu vanuit China deze kant op. Verder heb ik mijn vrouw moeten beloven dat ik nu eens een keer niet doorsla in het upgraden dus hou ik het beperkt dit keer. Xenon is besteld evenals leds rondom. Grill inserts van superskoda en de chromen ringetjes om het aircoknopje komen er ook aan. Motorisch zal er weinig tot niks gebeuren. Hooguit een kleine tuning zodat het allemaal wat beter/zuiniger loopt. Daar moet ik het vooralsnog maar even bij houden. Er is ook weer een kleintje op komst en op dat gebied mag moeders losgaan (lees peperdure kinderwagens comodes etc) en ik kan mijn geld maar 1x uitgeven helaas. Ik ga de aankomende tijd maar flink overwerken:D.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan