Octavia samenstellen in Tsjechië

hemi24

Forumguru
Storm Blue is de mooiste kleur waar de O2 in geleverd is in NL (en hij staat bij mij voor de deur ;)). Daarna niet meer verkrijgbaar geweest op z'n opvolgers voor zover ik weet.

Ik heb er twee van gehad, een pre-facelift en een facelift.
Ik heb ook een aantal O3’s in storm blue gezien, een paar keer onderweg op een parkeerplaats in Duitsland en vorig jaar nog bij de dealer in Heerenveen (import occasion).
 

Tees

Donateur
Lava Blue is behoorlijk groenig en wat lichter van kleur. Ik vind het een beduidend minder mooie kleur.
 

Okkie73

Senior Member
't is anders idd, maar ik ben er iig blij mee.. Maar mijn mening één van de mooiere kleuren die standaard in NL leverbaar is, en iig afwijkend dan standaard grijs, zwart of wit.
 

DTWO

Lid
Storm Blue is de mooiste kleur waar de O2 in geleverd is in NL (...)
Tsja, dat wist ik natuurlijk niet hè, ik dacht dat lava blue de mooiste kleur was (en die staat bij mij voor de deur) ;)

Overigens heeft mijn vader volgens mij ook een storm blue O2, nu ik erover nadenk. Nette kleur. Als ik er eentje in Tsjechie mocht samenstellen ging ik waarschijnlijk voor een (donker)groene. In NL komt het blauwgroene/groenblauwe van Lava Blue daar het dichtst bij in de buurt.
 
Ik heb er twee van gehad, een pre-facelift en een facelift.
Ik heb ook een aantal O3’s in storm blue gezien, een paar keer onderweg op een parkeerplaats in Duitsland en vorig jaar nog bij de dealer in Heerenveen (import occasion).
Heb er ook eentje gehad, 10 jaar met veel plezier in gereden. Tot een hagelstorm er een minigolfterrein van maakte. In België vrij uniek. Maar 1 ander exemplaar gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan