Octavia RS DSG besteld

sitechris

Donateur
Mooie bak en dito foto's. De RS heeft echt een lekkere agressieve front! Vind hem steeds mooier worden, de vaker ik hem zie de meer ik hem waardeer. Jammer dat je facelift RS-jes niet zo vaak tegenkomt in het wild.
 

SileX

Senior Member
Nice hoor :)
Ik ga je achterna met de mods, de gril heb ik vandaag gespoten :)

Die splitter aan de voorkant, was dat moeilijk te monteren ? En die achterlichten, is dat ook die wrap ?
 

BaSsDruM

Senior Member
Nice hoor :)
Ik ga je achterna met de mods, de gril heb ik vandaag gespoten :)

Die splitter aan de voorkant, was dat moeilijk te monteren ? En die achterlichten, is dat ook die wrap ?

Nee, splitter zijn 6 schroeven en beetje lijm (zit er allemaal bij), binnen 10 minuten zat t erop (hij stond bij mij wel op de brug omdat mijn schokdempers gemonteerd werden). Als 't een lease is, zou je ervoor kunnen kiezen wat meer schroeven ipv lijm te gebruiken, dan kan je m makkelijker in originele staat terug brengen.

Achterlichten is ook gewrapt, €50 voor 2 achterlichten en derde remlicht. Super netjes gedaan, je ziet niet dat 't folie is.
 

SileX

Senior Member
Erm, dus je schroeft het er gewoon doorheen ofzo? (2 linker handen...)
En waar heb je die splitter vandaan? :)
 

BaSsDruM

Senior Member
@Silex:
Splitter heb ik hier vandaan:
http://www.eurotuningshop.eu/?mod=23&t=pP&cPath=1_158_223&pID=1481
Totaal incl verzendkosten was ik iets van €120 oid kwijt.
Je schroeft 'm inderdaad aan de onderkant van je bestaande bumper vast. Omdat het aan de onderkant zit, zal 't niemand (en zeker niet de leasemaatschappij) opvallen als je 'm weer verwijderd hebt. Ik heb zelf ook twee linkerhanden, maar dit is echt niet moeilijk. Je moet 'm alleen iets omhoog hebben om de splitter makkelijk te kunnen monteren. Ik las ergens dat iemand z'n auto met z'n voorwielen op een pallet had gereden. Ook een manier, als die voorkant maar wat hoger komt ;)

Ik zou je wel aanraden om iemand even te vragen om te helpen om 'm vast te houden, want die splitter is vrij zwaar, en is daarom onhandig in je eentje.

@eddiea:
Heb ik laten doen bij Autoglas Perfect. Vaklui, en niet duur, aanrader!
 

BaSsDruM

Senior Member
Worden die logos niet gewoon vervangen bij een beurt oid ?
Ja als ze verweerd zijn wel. Die 'oude' logo's komt vaak vocht onder en dan krijg je kan die witte plekjes op het chroom. Je krijgt dan alleen onder garantie dezelfde oude stijl logo's. De nieuwe logo's (zoals ik ze heb besteld) zijn ook niet voor de Octavia, maar voor de Citigo. Logo achter is ook net iets te groot (paar mm) zodat je met dubbelzijdig tape of kit 'm moet monteren.
 
Bovenaan Onderaan