Octavia IV Laadklepje stuk, mechanisme weghalen?

Achter de laadklep zit een asje die 90 graden draait dmv een motortje.
Op het asje zit een propellor die in het "slot" draait.

Het rubber van dat asje was slecht bij mij en uiteindelijk is de motor overleden.
Ik zou nu graag die propellor eraf slopen en zonder slot verder leven.

Heeft iemand een idee hoe je die eraf kan halen?
Er zit een rubber dopje op maar daar zit geen schroef of zo achter.

Ik kan even geen betere foto vinden
Untitled.png

sietse235

Actief lid
Ik heb het puntje van het palletje afgeslepen. klepje gaat mooi toe. kan alleen niet op slot... denk niet dat er iemand gaat electricteit proberen te stelen :LOL:. Auto is niet meer onder garantie en heb geen zin in enkele 100'en euros :cautious:.

Wat een armoe… wel een auto van 30 ruggen rijden maar dan de sluiting niet (laten) repareren en dan maar het lipje afslijpen.. pff…..

en 100’en euro’s….??
Stelelement 5H0810773, gebruikt tussen de 10-20 euro. En volgens Carprog2 in Duitsland kost zo’n ding nieuw, OEM, 32,09 ex btw.

Ik had het laatst hetzelfde bij de brandstofklep. Heb ik zelf binnen 5 minuten vervangen en het motortje heeft me bij de Wittebrug 43 euro gekost..
IMG_0300.jpeg

sietse235

Actief lid
@Disaster-Master
Je hebt gelijk ivm herstellen van een klein ding aan een 'duurdere' wagen. Ik doe veel zelf ...maar heb nog niet gevonden hoe ik dit zelf opgelost krijg. Als er hier nuttige tips binnenkomen ( zonder heel bumper demonteren en grill demonteren) , zal ik het zeker zelf oplossen ! De prijs vh apparaatje is idd niet de kost...het zijn de prijzen vd werkuren en auto kwijt voor 1-2 dagen dat me het meest stoort. Dat slotje heeft in mijn ogen ook weinig meerwaarde. Maar dat is hoe ik het zie. Toch merci voor het opzoeken van de onderdelen...dat opent perspectieven

Bovenaan Onderaan