Voortbordurend op dit topic heb ik ook een passagierskant waarvan de 2 roosters enkel koude lucht blazen. De enige plek waar echt hete/warme lucht uitkomt is het linker ventilatie rooster van de bestuurder. Rechter rooster van de bestuurder is lauw. Voeten gaan wel. Maar nog geen sauna zoals de Fabia1.
Kids zitten op de achterbank met een slaapkzak vanwege de kou. Beetje armoedig.
Kalibratie vele malen gedaan. Van de 30 keer heb ik 1 keer wel wat warme lucht uit de passagiers roosters gekregen.
Stel-motoren zal ik checken. Is dat gewoonweg rommelen aan het schuifje? en anders allemaal vervangen? 2 x passagierszijde.
Wellicht ook dat de kachel radiator verstopt zit. Zit deze net zoals de golf 7 verstopt naast het gas pedaal? Of moet heel het dashboard eruit? Iemand deze klus al eens zelf gedaan en toevallig een foto-tje getrokken?
Last but not least. Zou het wellicht, een paardenmiddel, te proberen zijn het koelsysteem eerst te reinigen? Hoe doen jullie dat?
Goedje (welke?) erbij stoppen, motor warm draaien, aftappen (aftap punt radiator?) en opnieuw vullen en afpersen met een vacuüm set?
Alvast dank voor jullie input.