Octavia III RS

Jooo...

Forumguru
Aja !!! Da hou ik echt geen naftbak uit se ! Of de grote baas zit mee in de auto

Das ook verschrikkelijk om dat ne ganse "naftbak" vol te houden! Stel u voor om dan misschien 600km zo te rijden en voorzichtjes op te trekken... :banghead: en dan nog eens telkens dat start/stop systeem die inschakelt als ge nog maar net stilstaat!!:nono:
 

brepus13

Forumguru
bij 30k per jaar rijden kan een wat rustigere rijstijl je al snel 1500,- tot 1800,- voordeel opleveren. voor mensen met een tankpas natuurlijk niet relevant maar er zijn ook mensen zonder deze magische pas ;)

( en dan hebben we het nog niet eens over de overige extra slijtage van remmen, banden etc )

Voordat alle RS heren nu meteen in de pen klimmen, lees dit bericht vooral met een grote knipoog :bloemen:
 

philippe bakker

Forumguru
bij 30k per jaar rijden kan een wat rustigere rijstijl je al snel 1500,- tot 1800,- voordeel opleveren. voor mensen met een tankpas natuurlijk niet relevant maar er zijn ook mensen zonder deze magische pas ;)
De mijne wordt inderdaad betaald door mijn bakkerij. En moest ik een TDI genomen hebben had ik 3000 euro per jaar profijt maar anderzijds ben ik de enige bakker met een Skoda. Op een bakkersvergadering leggen ze bijna een pot samen voor mij uit medeleven.
 

Jooo...

Forumguru
bij 30k per jaar rijden kan een wat rustigere rijstijl je al snel 1500,- tot 1800,- voordeel opleveren. voor mensen met een tankpas natuurlijk niet relevant maar er zijn ook mensen zonder deze magische pas ;)

( en dan hebben we het nog niet eens over de overige extra slijtage van remmen, banden etc )

Voordat alle RS heren nu meteen in de pen klimmen, lees dit bericht vooral met een grote knipoog :bloemen:

Dat is idd een feit, de reden waarom ik geen diesel gekocht heb is omdat ik maar 12000 km's per jaar doe en dan ook met volle genot van de 245pk geniet :yeehaa:
 

boontjeRS

Forumguru
Hij woont dan ook op een plaats waar ze dat regelmatig vergeten :maakmegek: maar alles is nu beter sedert hij nu bij grootmacht Aalter behoort :D:deuk:

Inderdaad, nu De Crem zijn eigen vliegveld heeft... :deuk: Heb familie wonen in Hives (La roche), daar lag er 20cm in dat Waals boerengat. Strooiwagen moet daar nog uitgevonden worden. :banghead:
 
Bovenaan Onderaan