Octavia III RS

Tuner111

Forumguru
is toch een perfecte overname? Doet de garage geen bod mss? En dan kan je hem toch nog steeds zelf proberen verkopen? En wat ga je doen als hij verkocht is en je moet nog wachten op de 245? Met de fiets naar het werk?

Ik ga eerst zelf proberen te verkopen ;) en neen ik ga met de trein naar mijn werk ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Ik ga eerst zelf proberen te verkopen ;) en neen ik ga met de trein naar mijn werk ;)
met de trein :nailbiting::nailbiting:
Je hebt daar een schitterende bolide staan en je gaat op een steeds te laat aankomende trein kruipen die tijdens de spits tjokvol zit, waar je moet vechten voor een plaatsje (waar wss dan nog een kauwgom of andere substantie aan de stoel plakt) terwijl je in de supercomfortabele vRS sportstoelen kan rondcruizen :nailbiting::nailbiting:
Neem een voorbeeld aan mij, zelfs voor 4km rijden we met de vRS :D


;);)
 

Tuner111

Forumguru
met de trein :nailbiting::nailbiting:
Je hebt daar een schitterende bolide staan en je gaat op een steeds te laat aankomende trein kruipen die tijdens de spits tjokvol zit, waar je moet vechten voor een plaatsje (waar wss dan nog een kauwgom of andere substantie aan de stoel plakt) terwijl je in de supercomfortabele vRS sportstoelen kan rondcruizen :nailbiting::nailbiting:
Neem een voorbeeld aan mij, zelfs voor 4km rijden we met de vRS :D


;);)

ik heb een perfecte verbinding, heb geen stress in de file, zit op een bijna lege trein en mijn werk betaalt het abbo... dusja waarom zou ik de auto nemen ?
 

leon-cupra

Forumguru
ik heb een perfecte verbinding, heb geen stress in de file, zit op een bijna lege trein en mijn werk betaalt het abbo... dusja waarom zou ik de auto nemen ?
uhhhhh ..... Omdat er een octavia vRS op je oprit staat?? :pieker::pieker:
;);)

Je hebt absoluut gelijk dat je dan met de trein gaat.was je maar een beetje aan het jennen ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Zal wel meevallen als je nog geen 25d km doet op meer dan 2,5j. Ik doe er ver zoveel op 1 j.
ge zou je er flink op kunnen misrekenen. Ik doe amper 5000km maar als je rekent met mijn verbruik (+/- 15L), kom je aan een aardige kost :sterretjes:
Met iets langere en gunstigere afstanden zou mijn benzinekostprijs per jaar quasi identiek zijn met ongeveer 10.000km.
 

boontjeRS

Forumguru
En is dat dan zoveel? Ik wist op voorhand ook dat ik met 6 liter niet ging toekomen en heb nu 61d km op 2j en 8 maanden. Blijkbaar heb jij je zelf serieus misrekend want ik ben niet constant bezig over het verbruik. Als je maar 5d km per jaar doet neem je het er met plezier bij toch. Is hooguit 2 keer per maand tanken ongeveer. Doe er zelf al 9000 om te gaan werken per jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

philippe bakker

Forumguru
En is dat dan zoveel? Ik wist op voorhand ook dat ik met 6 liter niet ging toekomen en heb nu 61d km op 2j en 8 maanden. Blijkbaar heb jij je zelf serieus misrekend want ik ben niet constant bezig over het verbruik. Als je maar 5d km per jaar doet neem je het er met plezier bij toch. Is hooguit 2 keer per maand tanken ongeveer. Doe er zelf al 9000 om te gaan werken per jaar.
op een forum waar er mega discussies zijn over 'verbruik is gestegen van 5,2 naar 5,4l ' daar dan zeggen dat 11 liter nog meevalt he .... :)
 

polle90

Forumguru
Ik ben net een offerte gaan laten maken voor een RS230 en voor een RS245. Het prijsverschil is een 2500€. De RS245 heeft natuurlijk de dsg7 en het sperdifferentieel, maar is dit de meerprijs waard? Oja, en de alcantara/leer zetelbekleding, die op RS230 niet meer te verkrijgen is. Maar de dealer ging nog eens navragen over de zetelbekleding. Grt.
 
Bovenaan Onderaan