Octavia III RS

Der Einser

Forumguru
hmmmm,....
niet echt 'impressive' als ik eerlijk ben. Alsnog een beetje gewoontjes / burgerlijk.

Ik zou hem het liefst eens in het wit of zwart zien.
 

CoesDoes

Forumguru
Ik vind het groen wel mooi! Had het er van de week nog over dat ze dat van mij ook best op de Octavia mochten spuiten.
 

Altos

Banned
Ik vind dat groen hem ook wel staan, zonder dakrails heeft ook wel iets, vind alleen de "hoek" onder de koplampen wat overdreven, verder natuurlijk een fantastische auto!
 

Rallye

Forumguru
Hmmmm. Om met Kermit te spreken: "It's not easy being green".

in de Duitse konfigurator kun je bij de RS kiezen voor (uit mijn hoofd) grijze of zwarte dakrails, wellicht inderdaad standaard zonder, zoals ook bij de OII jarenlang in Duitsland het geval was.

Die grijze heeft dan wel weer chroom om de ruiten.....
 

___JC___

Forumguru
Dt is toch gewoon een groene combi met Alaris velgen en een RS tekentje in de gril gemaakt?

EDIT: De voorspoiler is wel anders en hetzelfde als de eerdere foto's van de RS...dan is ie zeker ingetogen zeg...
 

Der Einser

Forumguru
Dt is toch gewoon een groene combi met Alaris velgen en een RS tekentje in de gril gemaakt?

EDIT: De voorspoiler is wel anders en hetzelfde als de eerdere foto's van de RS...dan is ie zeker ingetogen zeg...

Precies,... dat is een juiste omschrijving,... erg ingetogen

en te hoog op zijn poten voor een RS versie
 

CDK

Forumguru
zoals hij er op deze foto uitziet zou het mijn keuze niet worden, het oogt niet als een RS, op andere foto's komt hij beter uit de verf
 

___JC___

Forumguru
Hoogte kan door de transportblokken komen, maar deze velgen komen ook niet overeen met de eerdere foto's. Een beetje vreemd is het wel. Misschien een RS-line of zoiets? Die was er altijd al in België toch?
 

Der Einser

Forumguru
Net zoiets als de R-line bij VW bedoel je?
Zou misschien kunnen, alhoewel die gehele bumper doet vermoeden dat het wel een RS is.
 
De RS-line wijkt meestal wel wat af van de normale RS.
Ik weet nog dat het schadebedrijf bij het vervangen van mijn voorbumper destijds eerst 2 verkeerde bumpers had besteld :):)
 

sitechris

Donateur
Ik kan me ook niet voorstellen dat uiteindelijk de RS wordt. Op de eerdere fabrieksfoto's zag de auto er een stuk dikker uit. Dit is gewoon te ingetogen. Een RS moet wel een beetje blinken in de zon zeg maar ;)
 
De RS-line in België is optisch zo goed als helemaal identiek aan een RS.. Enkel de RS-motor zit er niet in.

Dus een beetje zoals een BH aan de waslijn.. het beste is er uit :D

Bij de O2 voor de facelift zeker niet. Heb hem zelf gehad. Zie het bumperverhaal hierboven.
RS-line had rechthoekige mistlampen en de RS ronde.

Ook het interieur was anders.
 

___JC___

Forumguru
Okee dan geen RS-line, maar waarom de 'standaard' 18 inch velgen eronder? Ik zie zowel de Alaris als de Golus velg. Ik verwacht toch echt dat de RS aparte velgen heeft, dat hebben ze bij de RS1 en RS2 tenslotte ook gedaan.
 

Joske

Forumguru
Als je Google zoekt zie je toch een helemaal andere RS verschijnen hoor! Met unieke velgen zo te zien.
 
Bovenaan Onderaan