Octavia III fl rs model 2018 besteld!!

cerdo

Actief lid
Alvast proficiat met de aankoop. Bij mij werd de leveringstermijn van 6 maand met 2 maand ingekort. Hopelijk gebeurd dit ook bij jou.Zo te zien zal het inderdaad weer druk worden bij Lamaire voor de RS'en volgende week moet de mijne binnen voor een eerste onderhoud
 
Laatst bewerkt:

dirkie996

Forumguru
@cerdo
Straks staat de parking bij Lamaire vol met RS'en.
Om eens snel te rijden, heb ik nog wel m'n motorfiets, maar komende van 'n Octavia II fl combi 1.6crtdi (105pk), en nu rijdend met de auto van m'n vrouw, Fabia II fl 1.2htp( 60pk), zal de overgang naar de RS dsg met z'n 230pk wel serieus voelbaar zijn.
Hopelijk krijg ik m'n RS ook vroeger dan voorzien ( 20/07/2017)
Ik probeer er voorlopig nog niet teveel aan te denken, anders word ik helemaal ongeduldig.:tegek:
 
Laatst bewerkt:

philippe bakker

Forumguru
@cerdo
Straks staat de parking bij Lamaire vol met RS'en.
Om eens snel te rijden, heb ik nog wel m'n motorfiets, maar komende van 'n Octavia II fl combi 1.6crtdi (105pk), en nu rijdend met de auto van m'n vrouw, Fabia II fl 1.2htp( 60pk), zal de overgang naar de RS dsg met z'n 230pk wel serieus voelbaar zijn.
Hopelijk krijg ik m'n RS ook vroeger dan voorzien ( 20/07/2017)
Ik probeer er voorlopig nog niet teveel aan te denken, anders word ik helemaal ongeduldig.:tegek:
Ge gaat niet weten wat er u overkomt
 

B.Stuurder

Forumguru
@cerdo
Straks staat de parking bij Lamaire vol met RS'en.
Om eens snel te rijden, heb ik nog wel m'n motorfiets, maar komende van 'n Octavia II fl combi 1.6crtdi (105pk), en nu rijdend met de auto van m'n vrouw, Fabia II fl 1.2htp( 60pk), zal de overgang naar de RS dsg met z'n 230pk wel serieus voelbaar zijn.
Hopelijk krijg ik m'n RS ook vroeger dan voorzien ( 20/07/2017)
Ik probeer er voorlopig nog niet teveel aan te denken, anders word ik helemaal ongeduldig.:tegek:
Dat is inderdaad serieus voelbaar, om bang van te worden...
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja dat marcheert, zoals men in Vlaanderen zegt. Maar eh, wat is er mis met 180pk? ;)
Een diesel kun je nooit vergelijken met een benzinewagen. De rijkarakteristiek is heel anders, minder explosief.
 

philippe bakker

Forumguru
Er is helemaal niks mis met 180 pk se. Moesten we geen zoontje gekregen hebben reed ik er nog mee. ( had geen zetels vanachter) toen ik die in 2010 kocht was ik sneller dan 80% waartegen ik speelde maar het laatste jaar was dat maar 50 of 60% nimeer
 
Bovenaan Onderaan