Octavia III fl rs model 2018 besteld!!

dirkie996

Forumguru
Deze middag telefoontje gekregen van m'n dealer dat de nieuwe RS geconfigureerd kon worden( België)
Na overleg met de dealer( had me reeds goed geïnformeerd via buitenlandse Skoda sites), over gegaan tot het plaatsen van een bestelling.
Dit wordt 'm
Skoda Octavia combi RS model 2018
kleur: Race Blue
motorisatie: 2.0tsi (169Kw-230pk)
DSG-6bak
Interieur: leder met rode stiknaden

Verdere opties:
-Pack RS gps : Smartlink-performance sound generator-comfort telefonie-navi Amundsen 8"-DAB-Auto light assist
driver alert-driving mode select-lane assist.
-velgen Gemini anthraciet 7,5j x 18" met 225/40 R18
-Black design package
-Elektrisch verstelbare bestuurderszetel met geheugenfunctie
-Buitenspiegels met geheugen
-reservewiel ( ruimtebesparend)
-PDC voor-en achteraan
-Canton soundsysteem
-scheidingsnet kofferruimte
-Skoda connect
Voorlopige leveringsdatum : 20/07/2017
Hopelijk lukt dat met die levering, aangezien ik laatste week augustus en eerste 2 weken september op verlof ga.:thumbsup:
Na de dealer zelf, was ik de eerste om een RS model 2018 te bestellen, zodat ik toch 'n soort primeur te pakken heb:maakmegek:.
Het lange wachten kan beginnen en 'n plaatje kan ik nog niet meegeven, aangezien de RS nog niet in de Belgische configurator staat.
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd! Mooie kleur ook :D

Technisch vraagje: heeft de 230-versie van de facelift-RS een sperdifferentieel (net als de "oude" 230) of is dat voorbehouden aan de 245?
 

dirkie996

Forumguru
Gefeliciteerd! Mooie kleur ook :D

Technisch vraagje: heeft de 230-versie van de facelift-RS een sperdifferentieel (net als de "oude" 230) of is dat voorbehouden aan de 245?
Dat is inderdaad voorbehouden aan de 245. de 230 "werkt" met de XDS zoals de 220.
 

oco1979

Forumguru
245 of 230 Is niet echt verschil maar die sper zou je wel vlugger nodig hebben dan dat je zou denken.
Je moet daarvoor geen sportieve rijder te zijn.
Nat wegdek en spontaan vertrekken kan al een verschil maken.
Nu tis ook waar,het moet ergens stoppen :D
 

Caby

Forumguru
Super! Proficiat met je aankoop! Ben benieuwd. Wachten kan lang duren maar op een bepaald moment denk je er zelfs niet meer aan omdat het nog zo ver weg is.. en voor je het weet bellen ze dat hij binnen is. (Was 3 weken vroeger in mijn geval).
 

Olivier

Senior Member
Naar Lamaire geweest? Vandaag ook een mailtje gehad dat ik kon gaan voor een offerte. Deze middag een laten samenstellen. Hoop dat de leveringstijden wat kloppen! :-)
 

dirkie996

Forumguru
Naar Lamaire geweest? Vandaag ook een mailtje gehad dat ik kon gaan voor een offerte. Deze middag een laten samenstellen. Hoop dat de leveringstijden wat kloppen! :-)
Inderdaad, bij Lamaire. Toen ik had besteld, zat er nog iemand 'n RS te bestellen, hoorde ik. Was dat u aan het bureau, beneden, waar die Citygo staat?De RS'n zullen de deur uitvliegen bij Lamaire.
Dat zal seffens nog leiden tot 'n mini- meeting van Octi III RS my 2018.
Veel succes bij het samenstellen en de aankoop
 
Bovenaan Onderaan