Octavia III EBL Ted

DenCop

Nieuw lid
Hele mooie auto Ted. Ik had in eerste instantie deze kleur gekozen voor de mijne, maar dit mocht alleen niet van de baas :(. Maar nu erg blij met de Metal grey vervanger. Ook na 7/8 maanden wachten.

Maar hoe komt je aan de sier strippen die langs de bovenkant van de deurpost loopt? Is dit er ook voor de HB EBL? Ik heb deze namelijk niet op de accessoirelijst zien staan.
 

WouterVdV

Actief lid
Ik vind het eigenlijk wel een heel mooie kleur! Zeker icm het interieur. Zou het op mijn leeftijd zelf nog niet nemen, maar misschien ooit :D
 

Cordoba

Forumguru
@TedVlemmings PDC aan de voorkant zou wel eens een losgeraakte stekkerverbinding of iets dergelijk kunnen zijn. Wat de tankinhoud betreft: ik heb een keer uitgevogeld dat het bij mijn auto mogelijk moet zijn om de ijking van de brandstofmeter aan te passen via Vagcom, dus dat is waarschijnlijk bij de O3 ook mogelijk. Antera heeft er bij mij een keer naar gekeken, maar het niet voor elkaar kunnen krijgen, dus het is niet een aanpassing die makkelijk is/regelmatig gebeurt.
 

TedVlemmings

Forumguru
Het bleek inderdaad een stekker te zijn die men in Tsjechië er niet goed in gedaan had, want normaal zou die niet los mogen komen. De tankinhoud was bij de dealer onbekend en ik denk dat ik er maar mee moet leven.

Wat betref de kleur en combinatie ben ik nogsteeds uitermate tevreden. Ondanks mijn leeftijd (26) vind ik het wel een prachtige combi al verwacht de gemiddelde inhalende automobilist die met zijn (waar zijn de vrouwen op de weg?) tong op het stuur zich afvraagt wat voor sjieke bolide hij aan het inhalen is zich waarschijnlijk wel af wat zo'n jonge gast in een bruine familie auto doet. Gelukkig heeft de auto niet de uitstraling van dat er iemand met louche zaakjes in rond rijdt, zoals een AMG Mercedes dat wel zou hebben met een 26 jarige achter het stuur (rijdt er hier een rond met een leeftijdsgenoot erin (op uiterlijk gebaseerd), vraag me steeds af als ik die bak zie wanneer die klomp witte poeder uit de kofferbak valt). Al met al dus zeer tevreden met m'n toch in het oog springende bolide, maar dan op de goede manier in het oog springend.
 

TedVlemmings

Forumguru
Zojuist terug van @Antera . Regenbuien werkt perfect nu (exclusief dak) en echt super snel, ook de dimmende DRL bij knipperlicht ziet er super uit (Audi stijl, maar dan veel sjieker) verder nog wat kleine tweaks en aanpassingen tov vorige keer dus weer helemaal tevreden! Ik kan er weer tegen aan, zal een dezer dagen proberen wat foto's te maken van de DRL, alhoewel ik betwijfel of het goed op een foto vast te leggen is.
 

mvneerbos

Senior Member
@TedVlemmings; Foto's van de DRL heb ik ook proberen te maken, maar doordat het eigenlijk te fel is wordt dit erg moeilijk. In ieder geval met mijn iPhone was het voornamelijk een wit/blauwe grote vlek rondom de lampen.
 

Cordoba

Forumguru
Of door de duty cycle van het dimmen: ik heb wel eens begrepen dat het dimmen geregeld wordt door de duty cycle (zeg maar percentage van de tijd dat ze aan zijn) van de Led's te veranderen.
 

Antera

Donateur
Komt door het filmen. Let maar eens goed op autos waar je achter rijd met led verlichting. En dan bedoel ik ook dat je elke ledje ziet. Dan merk je dat je er iets aan ziet. Ook zie ik bv de led DRL bij mercedes of andere auto's in me spiegel ook een heel raar iets hebben. Heeft te maken denk ik met de freq van de regeling
 

Rallye

Forumguru
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind dat dimmen van de LEDs bij Audis altijd juist erg lelijk....... het hele beeld van de auto trekt scheef. Jouw wens is in ieder geval vervuld.
 
Bovenaan Onderaan