Octavia Combi RS iV Velvet Red besteld

Joske

Forumguru
Zooooo, na lang wikken en wegen vorige week dan toch een O4 RS besteld! De afgelopen 2 maanden is er behoorlijk wat gewijzigd (moeten) geweest in de configuratie van de RS qua pakketten. Niet altijd qua budget maar al vaker door plotse wijzigingen van Skoda zelf uit waardoor bepaalde combinaties niet meer mogelijk werden. En het wordt al helemaal gek als ik lees dat men momenteel de PHEV gewoonweg niet meer kan bestellen.. Van de dealer heb ik als leveringsdatum 07/22 gekregen en zelf hou ik 1 jaar aan :). De waarheid ligt vast ergens (hopelijk toch) tussenin.

Als opties heb ik voor volgende gekozen:

  • panoramisch dak
  • elektrisch inklapbare trekhaak (dat is zo een voorbeeld van een optie dat in september niet ging en plots in oktober wel..)
  • Pack Challenge + pakket => pakket dat voor mij de meeste meerwaarde had, dit houdt oa in:
Edition RS Challenge
- Uitlaatpijp achteraan - zwart
- Zonder opbergpakket

- Buitenspiegels elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar, zelfdimmend aan
bestuurderszijde, met geheugen functie
- Dynamische ophangingsregeling
- Demping achter, sport​
- Demping vooraan - RS PHEV DCC
- Parking Distance Control voor- en achteraan met Manoeuvre Assist
- ADAPTIVE CRUISE CONTROL - Adaptieve snelheidsregelaar met Follow to
Stop en Speed Limiter
- REAR VIEW CAMERA - Achteruitrijcamera
- Lendesteun in de rugleuning van de voorzetels, elektrisch verstelbaar, met
massagefunctie
- Afdekking voor lichtmetalen velgen - standaard wieldoppen
- Lichtmetalen velgen 7,5J x19" ALTAIR - Anthraciet (225/40 R19)
- Banden 225/40 R19 93Y (XL)
- Zetelbekleding - Suedia
- Elektrisch verstelbare zetels vooraan met geheugenfunctie en zitdiepte
verstelling
- SIDE ASSIST - geavanceerde dodehoek assistent met REAR TRAFFIC ALERT
- Comfortzetels vooraan
Een, in mijn ogen, vrij complete wagen dus ik hoop dat hij dan ook zo afgeleverd zal worden :koffie:.

In bijlage hoe de wagen er zou moeten uitzien,

grtz

Joske


 

Bijlagen

  • O4 RS iV.jpg
    O4 RS iV.jpg
    13 KB · Weergaven: 196

Canon-Eye

Forumguru
Ik probeer me iets voor te stellen bij "afdekking voor lichtmetalen velgen - standaard wieldoppen" in combinatie met de genoemde (c.q. op de foto getoonde) lichtmetalen velgen, maar mijn fantasie schiet hier helaas tekort.
Kortom: wasdah?? :pieker:
 

Joske

Forumguru
Ik probeer me iets voor te stellen bij "afdekking voor lichtmetalen velgen - standaard wieldoppen" in combinatie met de genoemde (c.q. op de foto getoonde) lichtmetalen velgen, maar mijn fantasie schiet hier helaas tekort.
Kortom: wasdah?? :pieker:
ik vermoed de dopjes op de bouten.. :pardon: - zelf ook geen idee van eerlijk gezegd
 

CDK

Forumguru
In het verkeerde topic gereageerd zojuist, maar van harte gefeliciteerd met je bestelling makker. Hopelijk een vlotte levering en mag je er veel plezier aan gaan beleven.
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de aankoop.

collega vertelde gisteren. Een vriend van hem had onlangs een benz gekocht. Een nieuwe was een stuk goedkoper dan een identieke tweedehandse .. omwille van de levertermijn. Dealer kon geen richtlijn geven qua levertermijn. Kon mei volgend jaar zijn maar evengoed het einde van volgend jaar. Dus je moet als klant niet komen zagen dat de wagen weg blijft :banghead:
En hierdoor zijn de prijzen van de tweedehandse wagens enorm de hoogte in geschoten.
 

Cordoba

Forumguru
Gefeliciteerd met de bestelling Joske. Die wieldoppen voor LM-velgen: ik gok er op dat dit aerodynamische wieldoppen zijn die de luchtweerstand verminderen, zoals je dat ook op diverse EV's kunt krijgen.
 
Bovenaan Onderaan