Octavia Combi RS iV Velvet Red besteld

the godfather

Nieuw lid
Gefeliciteerd Joske. Ben benieuwd of je idd een elektrische trekhaak geleverd krijgt op jouw RS Iv. Intersante verwachting gezien de wens van vele om een Octavia RS iv met trekhaak.
 

michelangelo

Senior Member
Heb qua opties nagenoeg zelfde configuratie. Ga je heel veel plezier aan beleven. Zeer complete wagen. Gefeliciteerd.
 

Joske

Forumguru
Heb qua opties nagenoeg zelfde configuratie. Ga je heel veel plezier aan beleven. Zeer complete wagen. Gefeliciteerd.
en aan je avatar te zien heb je de wagen al of zie ik dit nu verkeerd? hoe bevalt ie en zoja zou je misschien nog wat foto's willen delen?
 

dirkie996

Forumguru
@Joske Gefeliciteerd met de RS iv. Nu hopelijk niet te lang moeten wachten op levering. Deze was ook één van m'n favorieten als vervanger van m'n huidige RS, maar 't is toch iets anders geworden. Die 1.4 hield me tegen, zeker als de batterij leeg is. Maar voor iemand met veel kortere stadsritten is die IV wel interessant.
 

RO100784

Nieuw lid
Hopelijk heb je meer geluk dan ik met RS IV. De mijne weer ingeleverd na de vele storingen. Bizar wat een slecht product Skoda op de markt heeft gebracht als het gaat om elektronica. Beide vakantie stil komen te staan. Eerst een dashboard dat volledig op zwart ging (2 dagen na aflevering) en later nog een keer op de terugreis van de 2e vakantie een auto die door elektronica niet meer wilde starten. Vervolgens met kerst weer stil komen te staan en toen was de maat vol.

Naast de dagelijkse storingen in de travel assist, multimediasysteem, lane departure etc. waardoor ik het vertrouwen in deze auto volledig kwijt ben. Volgende week stap ik over naar een Kodiaq Sportline DSG. Hopelijk heeft Skoda het daarmee beter voor elkaar.
 

uitje

Nieuw lid
@Joske Gefeliciteerd met je aankoop. Hoop dat je er een hoop plezier van gaat hebben. Gave kleur ook. Heb zelf ook lang zitten twijfelen tussen de Velvet Red en de Moon White. Is uiteindelijk toch de witte geworden :)
 

Joske

Forumguru
Afgelopen week de bevestiging van de dealer gekregen dat de auto op transport naar België staat :yeah:

Wat dus exact overeenkomt met de vooropgestelde leveringsperiode (juli), wagen besteld in oktober '21.

Tussen nu en de nog niet afgesproken afleveringsdatum zit mijn vakantie en spijtig genoeg ook vakantie van de dealer in kwestie, maar dat mag de pret niet drukken, ik gok op derde week juli :D
 
Bovenaan Onderaan