Woensdag wordt de voorloopauto afgeleverd. Had de Skoda Kodiaq en Renault Espace (5+2) aangekruist maar wordt blijkbaar een 5008 uit 2023. Nu werkt het zo dat ik geen keuze heb en eerst half jaar voorlopauto krijg en daarna een Elektrische waar ik dan kan kiezen uit twee modellen. Nu nog een Toyota BZ4X en ID4 maar kan over half jaar anders zijn. Hoop het wel en dat er dan een 7 zitter te kiezen is. Met de hybride 5008 ben ik voorlopig op papier tevreden want 7 zitter.
Morgen de Skoda maar eens goed poetsen en foto’s maken en dan op te koop gaan zetten.
@gjhu voorraad van eigen garage was voorlopig voldoende dus had (nog) geen interesse. De auto kost niet veel aan wegenbelasting en verzekering dus geen grote haast maar qua parkeerplek in de straat zal iedereen wel blij zijn als ie weg gaat.
Ben benieuwd hoe de Peugeot gaat bevallen want nog nooit Peugeot gehad en echt warm word ik er niet van. Hoe dan ook blij dat ik iets “krijg” ondanks dat sommigen wellicht zullen denken dat het vreemd is dat er geen / nauwelijks keuzes zijn. Bij ons is het al heel bijzonder dat je iets krijgt dus ik tel mijn zegeningen…