Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De eerste keer verwacht ik dat het niet goed was gegaan. Nu verwacht ik wel dat het verder goed is. Mijn ervaring is wel dat ook herstelde schade op later moment nog wel ellende kan geven
@JeSko Thanks! Niet alleen erg mooi / sjiek maar ook echt super comfortabel en heel veel ruimte voor zijn klasse. Had vooraf nooit gedacht een witte te kopen maar zou nu niets anders meer willen hebben. Zelfs geen muisgrijze Golf . Overigens ook besloten deze ‘standaard’ te houden dus geen schaamlippen aan ramen, geen verlaging, geen dit niet en zeker geen dat niet…
In een ver verleden had ik eens 3 opeenvolgende witte auto's: een NSU Prinz, een Ford Taunus 12M en een VW Kever 1200N.
Daarna gezworen dat ik nóóóit meer een witte auto zal nemen en daar heb ik me - althans tot nu toe - aan gehouden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.