Octavia Combi 2019 Greentech Business

ertromp

Forumguru
Hopelijk hebben ze dat weer goed tegen roest behandeld want als die bevestiging dus scheef is gegaan heeft de protectie ook te lijden gehad. Bij een beetje recht trekken vrees ik voor dat soort zaken.
Wel duidelijk waarom al het plastic rond de balk zo slecht past.

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
En voor wat betreft dat kleurverschil:

Durf bijna nog een keer twee kratjes erop te zetten dat als je de originele bumper licht opschuurt je andere kleuren onderliggende verflagen tegen gaat komen, dan wat er op de nieuwe delen zit…

Herperduin

Forumguru
IMG_8673.png De originele bumper en de nieuwe hebben beiden zoals ik kan zien een donkergrijze grondlaag. Het is jammer dat ik dit kan zien want komt doordat de nieuwe al beschadigingen heeft waar de lak tot aan de grondlaag eraf is…

Verder bedoelde ik met de rand boven de bumper het rode omcirkelde deel. Ik vrees ergens dat dit toch zo erg verbogen is dat het geheel ook tot onder het rechter achterscherm vervormd is waardoor de bevestiging van de bumper dus ook niet helemaal meer past.
Overigens heb ik schaderapport opgevraagd en zijn er ook kosten in rekening gebracht voor anti roest behandeling.

Herperduin

Forumguru
@hemi24 dat gevoel had ik ook met aardig wat werkzaamheden zoals o.a. herstellen motorkap waar ik niets van kon zien. En zo nog meer… Ik hoop dus maar dat alles goed komt.

Bovenaan Onderaan