5 foto's per post is toch echt te weinig.
Hierbij dus het vervolg
Bakje kan gewoon toe
Perfect zichtbaar vanop de bestuurdersstoel
Vervolgens de TMC antenne van de gps een plekje geven in het bakje bovenaan voor perfecte ontvangst
Zo ziet het eruit als alles is ingebouwd.
Ik heb de gps terug rechts op de middenconsole ingebouwd omdat ik anders met mijn handen tegen de gps kom als ik de paddles voor het schakelen bedien (gps is een breedbeeld 4.3duim groot)
Ik ben kennelijk een foto vergeten met de gps geplaatst, die komt nog.
Zowel de Wikango als de gps zijn aangesloten op een vrije plaats in de zekeringen kast en zijn afgezekerd met een zekering van 7.5A zodat ik zeker niets kan stukmaken als er iets 'raar' gebeurt. Er is overegins al iets 'raars' gebeurt, de verlengkabel die ik gebruikte voor de voeding, had een kortsluiting. Heel tof voor een nieuwe kabel (het was niet de kabel zelf maar de aansluiting op het einde, dus even de soldeerbout nemen en klaar)
Ze zitten beiden ook op een geschakelde puls, zodat ze beiden automatisch uitschakelen wanneer de sleutel uit het contact gaat. De Wikango start ook automatisch op als de spanning terug komt, de gps is jammer genoeg niet zo slim, daar moet ik nog op het knopje drukken (waarna hij binnen 2sec klaar is om te bedienen)
Op de gps heb ik trouwens iGO Primo 1.2 met Gurjon skin draaien, draait perfect met TTS en flitspalen.
Het volgende dat ik nodig heb is een iPod voor op de Columbus zodat de playlists wel goed werken.
Oh ja, als je niet oplet (zoals ik) en de sleutel in het contact laat (wat niet anders kan want als de console van de pook eruit ligt, kan de pook niet in P blijven staan) moet je zorgen dat alle verbruikers uit staan (lichten, radio) anders is je batterij plat (zoals bij mij) en start ie niet en geeft wat vage meldingen over het ABS en ESP. Niet goed voor je hart.