TL@
Forumguru
Het is bijna zover, ik kan normaal deze week mijn 3de O2 bestellen. Na een 1.9TDI met handbak (hatchback) en een 1.9TDI met DSG (break) is de keuze nu gevallen op een 2.0TDI met DSG (break).
Ik heb volgende uitgekozen:
Sport interieur - Dynamic Silver Onyx-Onyx
Pack Company Columbus
Lichtmetalen 16" velgen PROXIMA
Afneembare trekhaak
Afwezigheid motorkenteken en modelnaam (geen merktekens op de koffer)
Bestuurderspiegel met dimfunctie
Brilhouder
Cargo platform concept
Elektrisch bediende ruiten achteraan
ESP EDS HBA DSR
MDI
Parking Distance Control vooraan
Radiovoorbereiding 8LS
Verwarmde voorzetels
Verwarmde voorruitsproeiers
Pre-installatie bluetooth
Multifunctioneel stuur (radio tele DSG)
Toebehoren: Leder interieur anthraciet grijs 5043p met rood stiksel (DK-Schweizer)
Toebehoren: Leder pookhoes (zelfde kleur als leder interieur)
Toebehoren: Leder stuurwiel (zelfde kleur als leder interieur)
Toebehoren: Professionele autoglasfilm, basic dark 95%
Het wordt een anthracite grey (denk ik, had liever rood gehad maar is kennelijk niet mogelijk in metaalkleur) met het Ambiente uitrustingsniveau (besteld in België)
Ik twijfel enkel nog over de columbus. Ik had veel liever de Zenec 2010 gehad, maar de garage wilde kennelijk die moeite niet doen (zit ook vast aan de garage aangezien dat de keuze van mijn werkgever is)
Vooral het ontbreken van flitspalen en eigen POI's is een gemis.
Ze willen bij de garage wel de gewoonlijke navigatiesystemen van JVC, Kenwood en Pioneer regelen (alles van de officiële accessoirelijst) maar dan heb je geen weergave van airco en parkeersensoren en ook geen weergave in de Maxi-dot.
Zal blij zijn dat ik hem kan bestellen want ik heb nu een voorloop Peugeot (vorige moest er uit en wegen outsourcing van de fleet-afdeling duurde het heel lang voordat ik terug kon bestellen) en die is niet geweldig (het is 2.0HDI met 160pk en automaat en is niet echt vooruit te branden, veel te zwaar)
Ik heb nog een Mercedes C200CDI met automaat overwogen. Die paste nog net in het budget (met veel minder opties dan) maar wat is die klein en die automaat is echt te triest voor woorden (als je een DSG gewoon bent)
Een Superb mocht niet (niet meer op de lijst) en een Passat was duurde dan de Merc.
Dus terug gewoon een O2, altijd tevreden over geweest.
Ik heb volgende uitgekozen:
Sport interieur - Dynamic Silver Onyx-Onyx
Pack Company Columbus
Lichtmetalen 16" velgen PROXIMA
Afneembare trekhaak
Afwezigheid motorkenteken en modelnaam (geen merktekens op de koffer)
Bestuurderspiegel met dimfunctie
Brilhouder
Cargo platform concept
Elektrisch bediende ruiten achteraan
ESP EDS HBA DSR
MDI
Parking Distance Control vooraan
Radiovoorbereiding 8LS
Verwarmde voorzetels
Verwarmde voorruitsproeiers
Pre-installatie bluetooth
Multifunctioneel stuur (radio tele DSG)
Toebehoren: Leder interieur anthraciet grijs 5043p met rood stiksel (DK-Schweizer)
Toebehoren: Leder pookhoes (zelfde kleur als leder interieur)
Toebehoren: Leder stuurwiel (zelfde kleur als leder interieur)
Toebehoren: Professionele autoglasfilm, basic dark 95%
Het wordt een anthracite grey (denk ik, had liever rood gehad maar is kennelijk niet mogelijk in metaalkleur) met het Ambiente uitrustingsniveau (besteld in België)
Ik twijfel enkel nog over de columbus. Ik had veel liever de Zenec 2010 gehad, maar de garage wilde kennelijk die moeite niet doen (zit ook vast aan de garage aangezien dat de keuze van mijn werkgever is)
Vooral het ontbreken van flitspalen en eigen POI's is een gemis.
Ze willen bij de garage wel de gewoonlijke navigatiesystemen van JVC, Kenwood en Pioneer regelen (alles van de officiële accessoirelijst) maar dan heb je geen weergave van airco en parkeersensoren en ook geen weergave in de Maxi-dot.
Zal blij zijn dat ik hem kan bestellen want ik heb nu een voorloop Peugeot (vorige moest er uit en wegen outsourcing van de fleet-afdeling duurde het heel lang voordat ik terug kon bestellen) en die is niet geweldig (het is 2.0HDI met 160pk en automaat en is niet echt vooruit te branden, veel te zwaar)
Ik heb nog een Mercedes C200CDI met automaat overwogen. Die paste nog net in het budget (met veel minder opties dan) maar wat is die klein en die automaat is echt te triest voor woorden (als je een DSG gewoon bent)
Een Superb mocht niet (niet meer op de lijst) en een Passat was duurde dan de Merc.
Dus terug gewoon een O2, altijd tevreden over geweest.