Octavia 4

Patron

Senior Member
Behalve dat je nu meer en meer hoort dat het naar december gaat qua levertijden als je nu besteld
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Gisteren dus eindelijk mijn O4 sportline hatchback gehaald, na 4 maand vertraging was het eindelijk zover.
Bij de LM geen tekst en uitleg gekregen, puur sleutel overdracht.

Eerste ervaringen zeer positief, niet dat mijn Clio slecht reeed. Maar als je dan zo'n nieuwe octavia rijd, jeetje wat een wereld van verschil. ACC nog niet getest, maar de DSG met e-tec rijd super vind ik.

Ik heb de 1.0 versie, maar tot nu toe geen klachten over te weinig vermogen. Trekt prima door, helemaal in de sportstand. Sportstoelen zitten ook heerlijk, auto zelf heeft genoeg opties. Nog niet alles kunnen testen.
 

Bijlagen

  • skoda sport.jpg
    skoda sport.jpg
    711,3 KB · Weergaven: 140

jongetje

Forumguru
Ik vind die zwarte grill mooier dan die glimmende van mijn business plus. Maar op de sport heb je helaas geen panoramadak en elektrisch verstelbare stoelen (al was die stoel geen 100procent must have, maar het dak wel).
 

spikehome

Forumguru
Gisteren dus eindelijk mijn O4 sportline hatchback gehaald, na 4 maand vertraging was het eindelijk zover......
Eerste ervaringen zeer positief, niet dat mijn Clio slecht reed. Maar als je dan zo'n nieuwe octavia rijd, jeetje wat een wereld van verschil. ACC nog niet getest, maar de DSG met e-tec rijd super vind ik.........Nog niet alles kunnen testen.
Mooi hoor, ik wil ook naar de o4 hb, ben er nog niet over uit of ik de 1.0 of 1.5 motor neem.
En gezien ik de auto privé wil ben ik erg benieuwd naar de levertijden.
Heb ook geen haast.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

jongetje

Forumguru
@spikehome Haast moet je ook niet hebben want de levertijd is bijna een jaar van de hatchback. Daarbij mag je dan ook nog de prijsverhoging van 2022 erbij op tellen.
 
Bovenaan Onderaan