Octavia 4 1.0 TSI bestelbaar!

JeSko

Forumguru
Ja sorry maar je laat het lijken alsof ik VAG bewust niet noem ofzo, ben zelf een Peugeot fan, niets dan goede gevoelens tegenover dat merk ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Het lijkt wel of niemand meer zonder camera kan achteruit rijden tegenwoordig. Hier in Nederland wordt het zelfs verplicht op nieuwe auto’ s vanaf 2021 meen ik...:thumbsdown:
Ik had op de Peugeot er ook 1 maar keek er nooit op. Ik kijk liever achteruit en in de spiegels. Houd je ook nog een beetje soepel trouwens:D
Voor in te parkeren rij ik ook nooit op de camera. Kan niet aan het beeld wennen. Rij dan ook steeds op de spiegels. Maar om de afstand op de wagen achter je in te schatten, is het een supermiddel. In de garage ook supergemakkelijk. Zie de dorpel en dan kan ik de wagen op 1cm van de poort zetten.
Maar het grootste voordeel is dat je zwakke weggebruikers gemakkelijker achter de wagen ziet. Als ik achteruit moet rijden en draaien met de benz, kijk je steeds op het achterste gedeelte van de kap. Nul visibiliteit naar andere weggebruikers toe. Voor mezelf niet gevaarlijk maar wel voor anderen. Dus binnenkort ga ik toch wel er 1 laten installeren.
 

s-line

Forumguru
Voor Mercedes rijders is het ook een must!;)
Zijn over het algemeen niet echt goede chauffeurs...:D
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Captain Hook

Forumguru
Dat van de 6 cilinder klopt niet, hoe meer cilinders je hebt hoe beter nl de balans van de motor is.
Nou... als die 7-cilinders alhier staan te stampen:


"De pompaandrijving gebeurt door vier 7-cilinder-4-taktdieselmotoren van het type Stork-Hesselman, met een vermogen van 736 kW."

Dan voel je de trillingen door het hele gebouw gaan... :D

Moet je gewoon een elektromotor als aandrijving nemen! Die kent geen balansproblemen... ;)
 

jongetje

Forumguru
Toch wel bijzonder dat je in belgie tot bijna 10duizend! Euro korting krijgt en in nl... ehhh iets met een actie van de tour de France met leren bekleding met paar honderd euro korting.
 

s-line

Forumguru
Zeggen dat al die taxi-chauffeurs geen goede chauffeurs zijn .... volgende keer zal het te voet zijn voor jou :tongue:
Mijn allerlaatste auto is waarschijnlijk een Mercedes eerder niet, en taxi’s heb ik niet nodig en zijn hier in de randstad allemaal Tesla’s tegenwoordig..:tongue:
 

JeSko

Forumguru
@jongetje

Inderdaad, ik heb zojuist vernomen van een goede kameraad op het werk dat hij voor 30.000 een bijna full option O4 combi gekocht heeft, zat zo goed als alles op. Neem nog eens inschrijving zit je aan een 32.000 alles inbegrepen, 2.0 Diesel.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja @jongetje emigreren naar Belgie zou ik zeggen.....

Maar als ik die vlamingen hier zo hoor zijn de wegen daar zo slecht dat je al 12K per autoleven kwijt bent aan schokdempers vanwege die slechte wegen daar....


Het gras lijkt ergens anders altijd groener
 

Testedoene

Forumguru
@jongetje

Inderdaad, ik heb zojuist vernomen van een goede kameraad op het werk dat hij voor 30.000 een bijna full option O4 combi gekocht heeft, zat zo goed als alles op. Neem nog eens inschrijving zit je aan een 32.000 alles inbegrepen, 2.0 Diesel.
Ik heb 25.700 betaald voor een 1.5 TSI ambition combi met trekhaak, achteruitrijcamera, voorruitontdooiing, ... dit exclusief overname van het oude voertuig.
 

Timmer

Donateur
@EdK zo slecht zijn de wegen niet. Ik heb nog nooit schokdempers ofzo moeten vervangen, en rijd al 16j rond. Ik heb er wel al vervangen, omdat ik da wou, en ik de auto zo kon verlagen.
 

EdK

Forumguru
@EdK zo slecht zijn de wegen niet.
Nou ik moet wel eens naar het plaatsje Mol naar een bungalow park en dan moet ik over een eenrichtingsbrug heen uit jaar krik, en als ik daar dan over ben dan kom ik op een stuk wegdek heen ............. affijn de eerste keer kon ik daarna al mijn spullen in de bedrijfswagen opnieuw ordenen omdat niets maar dan ook niets meer op zijn plek lag ....:pardon:

En het lijkt erop dat de gemeente / rijk er ook niets aan doet want dit stuk weg is zolang ik al bij die klant kom zo en voorzie ook niet op korte duur verbetering
 

JeSko

Forumguru
@Timmer

Doorgaans zijn ze ook niet zo goed als in NL hoor, zit een duidelijk niveau verschil op.

@EdK

Kom jij in Village Sunparks in Mol ja? :D
 

JeSko

Forumguru
@Timmer

Hangt ook af van de chauffeur natuurlijk, ik ben mega voorzichtig, maar als ik zie hoe de gemiddelde Belg ne vluchtheuvel pakt :nailbiting:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan