Octavia-3 RS

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandurtjuh

Forumguru
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sander. Na een aantal jaren wordt het natuurlijk tijd voor een nieuwe auto en mijn oog is gevallen op een Octavia. Deze moet ook zo vol mogelijk zitten, bekerhouder, automaat, xenon, navigatie e.d., tussen 2006 en 2012. Dus is het nu aan mij om hier eens rond te kijken, tips op te doen voor een eventuele aankoop en wat de mindere punten zijn waar ik rekening mee moet houden. Eens rustig rondkijken wat er allemaal is.

Ook moet ik uitzoeken welk model het precies is, O2 geloof ik, dat ik mooi vind. Dus zo nu en dan zal ik hier eens rondkijken en wat reageren of vragen. Dus schiet me niet meteen af als ik wat raars zeg ;)

Tot later!
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
welkom Sander en succes met het zoeken naar je nieuwe bolide. we zijn hier over het algemeen best aardig, daarom waarschuwen we altijd voordat we iemand afschieten ;):D
 

sandurtjuh

Forumguru
Zo, thanks all voor de berichtjes en de waarschuwing(en) haha ;)
Daarnaast @Bakkertje, dankjewel voor de info over de verschillende types, daar kan ik wel wat mee.

Ik zou graag een RS willen (kwijl), maar eigenlijk wil ik eens wat zuiniger, maar toch met pit. Enig idee waar ik dan het beste naar kan kijken? Eventueel nog redelijk chipbaar?
 

sandurtjuh

Forumguru
Nou, op zich niet heel lang geduurd. Vandaag een O2 1.2 gekocht. Rijdt top (hoop dat het ook zo blijft de komende jaren ;)). Verder was de ketting al vervangen en geen schade aan de auto (afgezien van de velgen, maar we hopen daar snel nieuwe voor te vinden).

Nu nog even wachten totdat we hem mogen ophalen (en natuurlijk het overschrijvingsbewijs van de oude auto vinden ;))
 
Laatst bewerkt:

sandurtjuh

Forumguru
Nou, het overschrijvingsbewijs gevonden, maar blijkbaar per ongeluk geperforeerd met andere papieren. Dat wordt dus sowieso 31,50 voor het aanvragen van een nieuwe kentekencard & tennaamstellingscode :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan