Octavia 3 fl

Malinwa

Senior Member
@Jeet23 Leuke upgrade! :thumbsup:
Ik vind de front ook van de PFL ook knapper dan die van de FL.

@RichTrip De klemmen van de stekkers op de PFL en FL zijn anders dus ik denk niet dat ze één-op-één plug-and-play zijn. Ik denk dat er een kleine aanpassing voor nodig is om ze te kunnen aansluiten.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Voor de PFL 'normale' achterlichten naar LED achterlichten is soms ook een verloopstekkertje nodig.
Toen ik dat bij mijn PFL inbouwde was dat gelukkig niet zo.

Volgens mij moet je hier een beetje geluk mee hebben, en is het maar net wel jaar hij geproduceerd is. Ik heb daar nog geen logica in kunnen vinden.

Moet zeggen dat ik de PFL eerst ook véél mooier vond dan de FL. Was vooral toen de FL net uitkwam. Hoe langer/vaker ik naar de FL keek, hoe mooier ik hem begon te vinden. Tja, ik kan nu natuurlijk ook niets anders meer zeggen :tongue:.
 

Jeet23

Lid
Dank voor de reacties!
@JeSko ik ben wel van plan om te verlagen maar nog geen idee wat ik eronder wil hebben.

@RichTrip om terug te komen op de fl achterlichten. Deze zijn niet plug & play. Op youtube kan je een tutorial vinden hoe je een kabelboompje kan maken.
 

Gbn

Actief lid
ik mis de 2 led-strips voor de achterverlichting in de fl editie. dat vond ik bij de pfl veel mooier (en veiliger).

verder ziet de wagen er prachtig uit !

Gerard
 
Bovenaan Onderaan