Octavia 3 fl

Jeet23

Lid
Goedenavond forumleden,

Hierbij een aantal foto's van mijn auto.

Zo ziet de Octavia eruit op zijn originele velgen.
IMG_3394_small.jpg

Het originele onderstel was mij te comfortabel dus een afspraak gemaakt bij Antera om Octavia te verlagen.
Auto staat nu op een schroefset en 19" bbs motorsport.
Al het chrome is vervangen voor een wrap.
IMG_6074_small.jpg

Pedaaltjes van Ali.

IMG_5596.jpg

Plannen voor nu zijn een setje 18" velgen scoren voor in de winter.
 

JeSko

Forumguru
Vet!

@Kanerr

Ja dat is echt verlagen he, staat veel knapper zo! Maar voor een wat sportievere look zonder er een stuiterbak van te maken zijn enkel veren op een Skoda de enige optie, moet er niet aan denken dat de kids achteraan elke slag of stoot voelen. De auto is de enige plek waar ze kalm zijn, dat wil ik zo houden. Maar kan niet ontkennen dat ik het stiekem ook wil. Maar ach.
 

Kanerr

Forumguru
Mwua stuiterbak valt mee hoor, vooral op een midsize+ auto met een fatsoenlijke schroefset ;)

Mijn fabia daarentegen... Veelste zachte dempers merk ik waardoor ik wel wat meer hobbel maar maak de km's ook niet en heb geen kids... en weet niet of ik ze krijg met dat gestuiter :laugh:
 

JeSko

Forumguru
Ben eens een keertje meegereden met een Ibiza op schroefset van KW en nooit meer, maarja inderdaad een Ibiza is een kleine auto en geen midsize plus :D Airride, dat is het helemaal! Jammer dat het één zo duur is en twee verboden in België.
 

Jeet23

Lid
@Kanerr @JeSko Dank voor de reacties! Schroefset is inderdaad stugger maar ik zou het niet direct omschrijven als een stuiter hok! Laatst met 4 volwassenen en een tiener het halve land doorgereden zonder klachten. Hiervoor reed ik in een golf 7 gti met eibach veren maar een schroefset heeft toch de voorkeur!
 

Jeet23

Lid
Dank voor de leuke reacties!
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik wekelijks het forum bezoek maar zelf niet echt actief ben.
Dat betekend niet dat we niet bezig zijn met updates! Als ik zin heb zal ik onderstaande onderdelen monteren in en op de wagen en hier uiteraard een foto van uploaden.
kleinspul.jpg
 

Ruittie

Forumguru
Mooi wiel een stuk mooier dan die wannabe lamborghini wielen waar een rs vaak op geleverd werd!

Auto staat er lekker bij trouwens:D
 

Jeet23

Lid
Even stof afblazen.
De Octavia fl is vervangen voor een pfl vRS die een jaar ouder is.
Had voor de Octavia een Golf 7 GTI en ik verlangde toch weer naar een 2 liter.
Jullie zullen misschien wel denken waarom dan een pfl? Ik vind persoonlijk de neus mooier van een pfl vRS.
Plaatje van beide wagens samen.
OC3_OC3VRS.jpg

Ik heb vrijwel direct de achterlichten vervangen.
IMG_6877-.jpg

Overige plannen voor de wagen zijn:
Camera inbouwen (al aangeschaft via VWMODUL)
Kopacek logo's in kleur (liggen ook al klaar)
Interieur en kentekenverlichting vervangen voor Led.
 
Bovenaan Onderaan