Octavia 3 fl

Topic in 'Mijn auto' gestart door Jeet23, 15-10-2020.

1. Jeet23

Jeet23 Lid

Goedenavond forumleden,

Hierbij een aantal foto's van mijn auto.

Zo ziet de Octavia eruit op zijn originele velgen.
    IMG_3394_small.jpg

Het originele onderstel was mij te comfortabel dus een afspraak gemaakt bij Antera om Octavia te verlagen.
    Auto staat nu op een schroefset en 19" bbs motorsport.
    Al het chrome is vervangen voor een wrap.
    IMG_6074_small.jpg

Pedaaltjes van Ali.

IMG_5596.jpg

Plannen voor nu zijn een setje 18" velgen scoren voor in de winter.

Chiel, ertromp, Derooke en 9 anderen vinden dit leuk.

2. Kanerr

Kanerr Forumguru

Kan ik waarderen, fatsoenlijk omlaag met dito velgen :)

3. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Vet!

@Kanerr

Ja dat is echt verlagen he, staat veel knapper zo! Maar voor een wat sportievere look zonder er een stuiterbak van te maken zijn enkel veren op een Skoda de enige optie, moet er niet aan denken dat de kids achteraan elke slag of stoot voelen. De auto is de enige plek waar ze kalm zijn, dat wil ik zo houden. Maar kan niet ontkennen dat ik het stiekem ook wil. Maar ach.

4. Kanerr

Kanerr Forumguru

Mwua stuiterbak valt mee hoor, vooral op een midsize+ auto met een fatsoenlijke schroefset ;)

Mijn fabia daarentegen... Veelste zachte dempers merk ik waardoor ik wel wat meer hobbel maar maak de km's ook niet en heb geen kids... en weet niet of ik ze krijg met dat gestuiter :laugh:

JeSko vindt dit leuk.
  5. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Ben eens een keertje meegereden met een Ibiza op schroefset van KW en nooit meer, maarja inderdaad een Ibiza is een kleine auto en geen midsize plus :D Airride, dat is het helemaal! Jammer dat het één zo duur is en twee verboden in België.

6. Jeet23

Jeet23 Lid

@Kanerr @JeSko Dank voor de reacties! Schroefset is inderdaad stugger maar ik zou het niet direct omschrijven als een stuiter hok! Laatst met 4 volwassenen en een tiener het halve land doorgereden zonder klachten. Hiervoor reed ik in een golf 7 gti met eibach veren maar een schroefset heeft toch de voorkeur!

JeSko en Kanerr vinden dit leuk.
  7. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Mooie ride hoor zo op de schroefset en de 19” BBS :thumbsup:

8. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Don't mind me @Jeet23 , ik ben gewoon jaloers op jouw DIKKE O3 met echte verlaging hehe :D

Deel deze pagina