Amundsen Octavia 2 navigatie / multimedia vraag

brepus13

Forumguru
Mijn Ali radio heb ik 115€ voor betaald en was plug en play. Ook de stuurbediening werkte gewoon. Zit een microfoon voor carkit bij en muziek kun je streamen. Als je hem een hotspot geeft voor WiFi kun je gewoon via Google Maps of welke app je dan ook wil gebruiken je dingen doen. Was in mijn geval meer functionaliteit en goedkoper dan slechts een navi update via dealer.
 

Captain Hook

Forumguru
... hetgeen gelijk perfect bevestigt wat een bizarre prijzen er voor die updates gerekend worden...
Tja... dat dure pand, al die reclame en het salaris van al die mensen die er bij de garages rondlopen, moet ergens van betaald worden... :jaja:
_________________________________________________________

Tip voor VAG: (voor al hun merken/types)
zet een universeel download portal op, voor dit soort s/w updates en stel dat gratis ter beschikking, met uitgebreide handleidingen hoe en wat.

Kom je er zelf niet uit, of wil je het niet zelf doen; dan kun je langs de garage gaan en voor een vaste prijs het voor je laten doen.

Dat lijkt me een stuk klantvriendelijker.
 
Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
De dealer adviseerde mij (destijds bij de update van de Amundsen+) om voor hetzelfde geld een TomTom te kopen met lifetime update..
Vond het wel een eerlijk advies ..
 
Even een update. Ik heb via Marktplaats een goedkopere SD-kaart gevonden met de meest actuele kaart. Deze werkte meteen, geen installatiegedoe of wat dan ook. Op de SD-kaart is nog een paar GB ruimte vrij voor muziekbestanden.

Bluetooth zit er niet op, maar met een kabeltje kan ik vanaf mijn telefoon Spotify afspelen. Ook prima. De geluidskwaliteit van de boxen vind ik trouwens uitstekend.

Al met al ben ik tevreden zo, het is misschien niet de laatste technologie, maar veel meer heb ik ook niet nodig.

Allemaal nog bedankt voor de reacties en tips.
 
Bovenaan Onderaan