Dennis tdi
Lid
Inmiddels na een periode van stilte een koni geel met hr veren gemonteerd. Auto is 35 mm gezakt wat niet alleen goed smoelt maar vooral goed rijdt. Onderstel van de octavia is opzich prima, echter is de afstemming van de dempers en veren bagger (voor mij althans). Ik houd van een stug en strak onderstel en heb een hekel aan gezwabber. Montage ging niet zonder slag of stoot er zat wel wat roestvorming in de klembus van de schokdemper aan de voorzijde. We hebben het fusee volledig gedemonteerd en gestraald om het in de juiste conditie te krijgen voor montage.
Ook heb ik te vervanging van het beschadigde wiel een nieuw wiel gevonden in Zwitserland. Ik heb om een wiel te vinden, ze worden namelijk niet meer geproduceerd, heel veel hulp gehad van de BBS fabriek in DE. Is echt super service.
Foto's van de auto zoals hij nu is volgen, vanavond een shoot doen.
Dennis

Ook heb ik te vervanging van het beschadigde wiel een nieuw wiel gevonden in Zwitserland. Ik heb om een wiel te vinden, ze worden namelijk niet meer geproduceerd, heel veel hulp gehad van de BBS fabriek in DE. Is echt super service.
Foto's van de auto zoals hij nu is volgen, vanavond een shoot doen.
Dennis