Occasion met lange sta tijd.

Joman

Actief lid
Sorry ik was even wat terughoudend in mijn reactie omdat ik nog erg twijfelde. Daarbij wil ik het bedrijf niet in diskrediet brengen omdat ik super ben geholpen. Uitzonderlijk goed zelf naar mijn mening. Dat de aankoop niet duur is gegaan heeft de reden dat hier thuis de twijfel toesloeg. Ik ben niet de enige die de auto moet rijden/betalen dus als de vrouw het er niet mee eens is houdt het voor mij snel op.
Dit is de auto. Zoek je dus een erg mooie auto maar vooral een leuk en zover ik kan beoordelen een goed bedrijf ga hier gerust eens kijken.
https://www.autojawes.nl/occasion/skoda/octavia/1907921

Wij hebben vandaag deze auto aangeschaft. De ramen gaan nog getint worden als de auto in ons bezit is en natuurlijk schreeuwt de auto om een verlaging:pardon::deuk:
https://www.alphabetoccasions.nl/aa...ss-navigatie-trekhaak-parkeersensoren-nj876v/
 

Joman

Actief lid
De geschiedenis. Witte 2jaar stil in de showroom gestaan en blauwe is blijven rijden. Witte gaf geen goed gevoel hier thuis en de blauwe wel. Blauwe heeft ook een trekhaak wat ook een pre is voor ons en de inruilprijs van onze huidige Octavia is ook hoger dus de totaal prijs ook lager bij het bedrijf waar de blauwe te koop stond. Oftewel voor ons is de blauwe de betere keuze.
 

hemi24

Forumguru
Duidelijk verhaal; klinkt als een win-win situatie...

Alvast heel veel plezierige km’s toegewenst!
 

EdK

Forumguru
Lijkt me knappe wagen deze blauwe
Alleen als ik onderhouds geschiedenis bekijk dan heeft hij bij 115K een onderhoudsbeurt gehad
Nu krijg je er weer een bij 116K omdat je hem koopt
Zou kijken of ze die niet kunnen geven met 130K...:pieker::koffie:
 

Joman

Actief lid
@EdK is inderdaad wakker:thumbsup: Onderhoudsbeurt krijgt de auto niet. Niet nodig en dus uit onderhandeld. Wel volledige check bij de dealer en apk krijgt hij ook maar ook dat is niet echt nodig.
Het fijne is wel dat de garantie bij de lokale dealer/service punt van Skoda uitgevoerd mag worden. Scheelt veel tijd en moeite.
Nu maar hopen dan alles zo goed gaat bevallen als wij verwachten.
 

hemi24

Forumguru
Ik zou de beurt juist wel laten doen!
Als een auto uit de lease gaat, mag de dealer bij de laatste beurt niet zo gek veel dingen doen, dus waarschijnlijk is alleen het hoognodige gedaan...
 
Bovenaan Onderaan